کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: استقلال برای موفقیت نیاز به بازیکن بزرگ دارد تا بتواند پل ارتباطی میان کادرفنی و بازیکنان جوان باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، درباره حضور آندره‌آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال، تغییرات این تیم در فصل نقل انتقالات و تبعات دیر شروع شدن لیگ نوزدهمصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تبعات دیر شروع شدن لیگ نوزدهم

چیزی که این روزها مورد نظر قرار گرفته بحث تاخیر در شروع لیگ است که متاسفانه عده ای از این موضوع نفع می برند و عده ای دیگر متضرر می شوند. منطق فوتبال می گوید باید قانونمند باشیم و اگر می خواهیم لیگ جانداری داشته باشیم باید زمانی را که برای شروع آن تعیین می کنیم به تعویق نیفتد تا تیم ها از این موضوع متضرر نشوند.همه تیم ها برنامه ریزی می کنند تا بتوانند شروع خوبی در لیگ داشته باشند اما این اتفاق باعث می شود تا برنامه و نظم تیم ها به هم بریزد و آنها در سردرگمی قرار بگیرند.

* انتقاد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

فوتبال ما روز به روز به حرفه ای شدن نزدیک می شود و این گام مثبتی است ولی این اتفاقات نباید برای یک فوتبال حرفه ای رخ بدهد. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تمامی اشکالات را رفع کرده و لیگ را آغاز کنند با توجه به اینکه زمان زیادی از پایان لیگ هجدهم می گذرد می توانستیم از همان فردای پایان لیگ اقدامات لازم را برای برطرف کردن نواقص ورزشگاه ها انجام دهیم تا بتوانیم در زمان مقرر لیگ را شروع کنیم.

* ارزیابی از تغییرات زیاد استقلال

قطعا تغییرات زیاد این تیم اثرات منفی خواهد داشت. مدیریت و سبک مربیگری استراماچونی با مربی سابق استقلال متفاوت است. بازیکنان زیادی از جمع آبی پوشان جدا شدند و نفرات جدیدی اضافه شده اند که این موضوع نیازمند آن است که کادر فنی تمرینات منظمی را برگزار کند تا بازیکنان جدید با بازیکنان فصل پیش به هماهنگی کامل دست پیدا کنند و در کنار این موضوع مهمتر آن است که همه از استراماچونی و تیمش حمایت کنیم تا بتواند عملکردی خوب در لیگ نوزدهم داشته باشد.

* عدم حضور ستاره ها در استقلال

در هر تیمی به چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار نیاز است شاید در لحظاتی خوب نتیجه بگیریم و این موضوع فراموش شود اما در مجموع این ضعف بزرگی است که باید برطرف شود و امیدوارم یک یا دو بازیکن بزرگ و تاثیرگذار به جز وریا غفوری در استقلال باشند تا بتوانند پل ارتباطی خوبی بین کادرفنی و بازیکنان شوند.

* واکنش به خواسته هواداران استقلال 

به خوبی می دانم هواداران استقلال از این تیم قهرمانی می خواهند و این خواسته نابجایی نیست بازیکنان، کادر فنی، هواداران و مسئولان باشگاه ۴ ضلع مربع تاثیرگذار هستند که باید همگی تلاش کنند تا با یک وحدت و همدلی استقلال بتواند در این فصل به قهرمانی دست پیدا کند. به لحاظ روحی و روانی تیم دچار تردید نشود، یک تعادل روانی برقرار باشد تا بازیکنان بتوانند با آرامش کامل نتایج خوبی کسب کنند ضمن اینکه از هفته هفتم به بعد تیم ها در لیگ جا می افتند و آن موقع عیار آنها مشخص خواهد شد.

* صحبت پایانی: 

 خیلی خوشحالم که پس از آمدن محمد نصرتی به گل ریحان البرز به عنوان دستیار نصرتی به این تیم آمدم و افتخار می کنم در استانی کار می کنم که علاقه مند به فوتبال زیاد دارد و می تواند روزی به سطح اول فوتبال کشور ما برسد.یکی از محسنات گل ریحان البرز این است که ۴۰ درصد بازیکنانش بومی هستند و ما تلاش می کنیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شرایط خوبی را به وجود بیاوریم تا این تیم بتواند در پایان فصل مقامی در خور استان البرز کسب کند. چند بازیکن باتجربه مانند رحمان احمدی و حسین پاپی را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم یک تیم پرقدرت را به وجود بیاوریم.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کیانوش رحمتی: استراماچونی شخصیت تیمی را به استقلال برگرداند؛ باید به سلیقه کادر فنی احترام گذاشت!

کیانوش رحمتی: استراماچونی مربی توانمندی است؛ استقلال هنوز زمان را از دست نداده است

کیانوش رحمتی: شفر پا روی احساساتش نگذاشت؛ عملکرد مثبت و منفی مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار