کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: به اینکه استراماچونی مانند شفر در تصمیم‌گیری‌هایش احساساتی نباشد خیلی امیدوار هستم و امیدوارم این مربی همیشه قاطعیت داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره حضور آندره‌آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* حضور استراماچونی استقلال؟

با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس همیشه در کانون توجه و حواشی قرار دارند, همیشه ترجیح می‌دهم برای این دو تیم مربیان خوبِ خارجی انتخاب شوند, چرا که این مربیان معمولاً به حاشیه‌‌ها کار ندارند و فقط برای موفقیت تیم کار می‌کنند. چیزی که استقلال در 4-3 سال گذشته نداشته, شخصیت تیمی بوده و فکر می‌‌کنم با آمدن استراماچونی تیم از این حیث وضعیت خوبی پیدا کند. این مربی با قاطعیتی که دارد می‌تواند این مشکل را حل کند و شخصیت تیمی را به استقلال برگرداند. استقلال به لحاظ مهره و بازیکن, چیزی کم ندارد و در حال حاضر شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند را دارد.

* کنار گذاشته شدن آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری و رضا کریمی از استقلال؟

این نفرات‌ بازیکنان خوبی هستند ولی باید بپذیریم که تصمیم‌گیرنده در این باره استراماچونی است. او در تمرینات حضور دارد و حتماً صلاح تیمش را می‌داند. باید به سلیقه کادر فنی احترام گذاشت و از تصمیماتش حمایت کرد تا تیم در فضای خوب و مثبتی کار را ادامه دهد. در فوتبال خیلی طبیعی است که سبک بازی بازیکنی به سلیقه یک مربی نخورد و این موضوع همیشگی است.

* صحبت پایانی؟

به اینکه استراماچونی مانند شفر در تصمیم‌گیری‌هایش احساساتی نباشد خیلی امیدوار هستم و امیدوارم این مربی همیشه قاطعیت داشته باشد. او خیلی انرژی دارد و خیلی خوشبینم که بتواند استقلال را به روز‌های اوجش برگرداند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کیانوش رحمتی: استراماچونی مربی توانمندی است؛ استقلال هنوز زمان را از دست نداده است

کیانوش رحمتی: شفر پا روی احساساتش نگذاشت؛ عملکرد مثبت و منفی مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد!

دیدگاه‌ها  
Javan
+1 #1 Javan 1398-04-17 00:21
اصولا کسانی که تو هر چیز مثل مربی و .... استقلال را کنار لنگ میذارن را قبول ندارم چون استقلال و لنگ براشون علی السویه است یعنی غیرت استقلالیشون را یا فراموش کردن یا از اول هم نداشتن حتی اگه تو استقلال هم بازی کرده باشن مثل این آقا یا پیروز قربانی یا ........
نکته دیگه : من تا حالا در مورد استراماچونی اظهار نظر نکرده ام و دوست هم ندارم فعلا اظهار نظر کنم (البته آینده روشن خواهد کرد ) ولی یه موضوع که من راجع به استراماچونی نگران بودم و هستم و در سابقه اون هم عنوان شده است ، موفق نبودن اون در 3 - 4 تیم قبلیش و جدا شدن از اونهاست که این اگه به خاطر ضعف مربی گری او نباشه شاید بخاطر اینه که او ظاهرا باید خود رای و مستبد و غیر منعطف باشد و بازیکنان فقط بخاطر ترس از او ، از دستورات تاکتیکی اون تبعیت کنن ، با او ارتباط برقرار نکنن و در نتیجه در دراز مدت ممکنه بازیکنان در برهه های حساس که شرایط روحی و روانی و دلگرمی به سرمربی براشون اهمیت پیدا میکنه(بخصوص ایرانیها که عاطفی هستند )، کم بیارن یا فداکاری لازم را به خرج ندن و اصطلاحا ببرن، البته قطعا قاطعیت و نظم و دیسپلین سر مربی بسیار لازم و ضروری است اما ارتباط روحی و کاریزمای اخلاقی هم به خصوص در رابطه هر شاگرد با معلم یا مربیش بسیار مهم و چاره ساز و موثر است که نگرانم این مورد در استرا وجود نداشته باشه، که البته خلا این موضوع را باید یه مربی با هوش و قوی و فهیم ایرانی یا سرپرست تیم (زرینچه ) ،(البته اگه بتونه) ،پر کنه.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار