فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: دست من روی نیمکت بسته است و تیم من دوتا پلی میکر ندارد که در زمان نیاز از آنها استفاده کنم

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* قائدی بخاطر خستگی تعویض شد

من هنوز تصویر صحنه گل دوم حریف را ندیدم و کارشناسان باید نظر دهند. ما یک هافبک رونده را جانشین قائدی خسته کردیم. اگر فرشید یک پاس خوب به رضاوند داده بود، او تک به تک می شد. می خواستیم بازی را کنترل کنیم و قصد داشتیم از فضا استفاده کنیم.

* دست من روی نیمکت بسته است

تمام بازیکنان استقلال اکنون خوب و با کیفیت هستند. سال گذشته 10-15 بازیکن را از دست دادیم؛ چند وینگر داریم اما دو پلی میکر نداریم. دست من به عنوان مربی روی نیمکت بسته است. 

 * گل حریف مانع تعویض زکریا مرادی شد

در مورد تعویض زکریا مرادی باید بگویم که مرادی در این چند هفته خوب تمرین کرده بود اما متاسفانه گل خوردیم و تعویض را انجام ندادیم.

 * برخورد خوبی با بازیکنان استقلال نشد

بهتر است سرپرست تیم درخصوص بحث کتک خوردن دو بازیکن ما توسط نیروزی انتظامی اظهارنظر کند. به هر حال کسی که به عنوان مسئول در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند باید بازیکنان استقلال را بشناسد. نیروی انتظامی بسیار زحمت می‌کشد، اما برخورد خوبی با بازیکنان استقلال نشد. حرمت بازیکنان هم باید حفظ شود.

 * در تیم من یکدلی و دوستی وجود دارد

در مورد بحث عصبانیت روزبه چشمی و بهزاد غلامپور باید بگویم که چنین چیزی در تیم ما وجود ندارد. بازیکن 90 دقیقه بازی کرده و در لحظات پایانی تیمش گل خورده و تحت فشار است. چیزی که در تیم من وجود دارد یکدلی و دوستی است؛ در رختکن هم شاهد هیچ مشکلی نبودیم.

 * به اکبر، مکبر هم اجازه دخالت در کارم را ندادم

شنیده ام که اسکوچیچ با انتخاب کمیته فنی سرمربی تیم ملی شده این اتفاقات فقط در کشور ما می‌افتد. زمانی که در تیم ملی امید بودم به تاج گفتم که شما نفر اول فوتبال ایران هستید و من به شما اجازه دخالت در تیمم را نمی‌دهم چه برسد به اکبر، مکبر!

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ حواشی پیش از شهرآورد 91؛ از گلایه هواداران به نحوه بلیط فروشی تا بازار سیاه بلیط!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: دیاباته به دلیل پروازهای متعدد مصدوم شد؛ کسی نمی تواند ما را شکست دهد

داوران هفته نوزدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار دربی نود و یکم!

دیدگاه‌ها  
Javan
+3 #1 Javan 1398-11-17 19:23
درسته که اشتباهات عمدی و سهوی داوری را داشتیم و جای تعداد خطاهای لنگ و استقلال دقیقا باید عوض میشد که جای خودش در تاپیک دیگر عرض خواهم کرد،
ولی خودمان را گول نزنیم ، همه چیز آماده بود تا استقلال با یک برد با تفاضل گل 3- 4 تایی ،لنگ را شکست بدهد لنگ ترسیده بود و مشخص بود ولی
فرهاد مجیدی ظاهرا دوست نداشت ببرد و ظاهرا دوست ندارد استقلال قهرمان بشه و به قهرمانی لنگ رضایت داده ،
تعویض مهدی قائدی که بنظرم بهترین بازیکن استقلال و زمین بود آنهم در حالی که معلوم بود از تعویضش ناراضی است ( گرچه فرهاد مجیدی گفته بخاطر خستگی تعویض شد ) و بدتر از اون عقب کشیدن کامل استقلال پس از گل دومش و رفتن تو لاک دفاعی صد در صد و البته با ضد حمله های نیم بند ، معلوم بود که خط حمله لنگ که زهر آنچنانی هم نداشت آنقدر میزنه تا به گل برسه، بخصوص با ناهماهنگی وحشتناک خط دفاع و اشتباهات در یارگیری که هر دو گلی که خوردیم بخاطر اون بود ، بهرحال سالها و بلکه دهه هاست که تفاضل یک گل که هیچ، تفاضل دو گل هم، اونهم جلوی لنگی که حمایت داوری و.... را داره ، اصلا حاشیه امنیت ایجاد نمیکنه و استقلال باید و واقعا میتونست حداقل 4 تا گل بزنه که متاسفانه بنظرم سیاست مجیدی کار را خراب کرد ، کاش میشد این مطالب از روی دلسوزی و درد را به او منتقل کنند ، اگه استقلال از لنگ نبره و چند تا گل به اون نزنه، دیگه کدام تیم میتونه با این ناداوریها که همش به نفع لنگه ، تیم لنگ را ببره و جلوی قهرمانیش رو بگیره ، سپاهان را هم که دارن بی قلعه نویی میکنن،
چرا هم وقتی لنگ قویتره، باید استقلال رو ببره و هم وقتی که ضعیفتره(مثل بازی نیم فصل اول امسال و بازی نیم فصل دوم سال قبل که بخاطر اشتباه در نزدن پنالتی باختیم) یا مساوی بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار