کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: ادعاهای مهدی امیرآبادی را قویاً تکذیب می کنم و هیچگاه فرهاد مجیدی به بازیکنان توصیه ای در مورد مواد نیروزا نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در پاسخ به دروغ پردازی های مهدی امیرآبادی و همچنین وضعیت استقلالصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* با بازگشت مصدومان استقلال می‌تواند بهترین بازی‌ها را ارائه کند

ارزیابی من از تیم استقلال، کاملاً مثبت است. اعضای تیم در یک ماه گذشته، سفرهای زیادی داشته و چندین بازیکن استقلال مصدوم شدند. در برخی دیدارها اشتباهات داوری هم به تیم ضربه زد، اما استقلال شاداب و باکیفیت بازی می‌کند که این بسیار امیدوارکننده است. با بازگشت سایر بازیکنان، تیم می‌تواند بهترین بازی‌ها را ارائه کند.

* بازگشت سیاوش یزدانی و عارف غلامی انرژی بیشتری به تیم تزریق می کند

در بازی برابر الشرطه، زمین بسیار بی‌کیفیت بود و استقلال بازی دلخواهش را ارائه نکرد. تیم اصلاً ضعیف کار نکرده و خیلی خوب کار می‌‌کند. من به آینده خوب استقلال شک ندارم، اما متأسفانه رقابت در تیم کم شده است. مثلاً در آغاز فصل، رقابت زیادی در خط دفاعی داشتیم که با بازگشت سیاوش یزدانی و عارف غلامی، شادابی و انرژی بیشتری به تیم تزریق خواهد شد.

*  هر کسی به خاطر نداشتن جانشین بی‌انگیزه شود اهداف بزرگ ندارد

تفکرات بازیکنان کاملاً حرفه‌ای شده و آنها می‌دانند که باید خوب باشند تا به سطح بالایی برسند. هر کسی به خاطر نداشتن جانشین بی‌انگیزه شود، اهداف بزرگی ندارد. بازیکنان می‌دانند عشق هواداران، نتایجی است که به ساق پای آنها بستگی دارد. فن‌دایک هم مقابل اتلتیکو مادرید مانند همیشه تأثیرگذار نبود. هر بازیکن ممکن است در طول فصل، در 10 بازی عملکرد خوبی نداشته باشد.

* استقلال مشکل پشتیبانی دارد

اگر مدیران باشگاه، کارها را با برنامه‌ریزی پیش ببرند و استقلال مشکل پشتیبانی نداشته باشد، تیم داخل زمین مشکلی نخواهد داشت. اگر مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را بکنند و عصای دست کادر فنی و بازیکنان شوند، استقلال موفق خواهد بود.

* مردم با استقلال زندگی می‌کنند

باشگاه‌ استقلال  این‌قدر بزرگ و ریشه‌دار است که مردم با آن زندگی می‌کنند. وزیر ورزش و جوانان در هیئت مدیره باشگاه باید افراد مالی، سیاسی و ورزشی را منصوب کند. یک نفر که کار اقتصادی کند، یک نفر که ارتباط بین‌المللی قوی داشته باشد و یک پیشکسوت که به ایده‌های فنی فوتبال روز دنیا اشراف داشته باشد.

* ادعاهای امیرآبادی را قویاً تکذیب می‌کنم

این موضوع را قویاً تکذیب می‌کنم. طرح این موضوعات، کمکی به استقلال و فوتبال ما نمی‌کند و باعث به هم خوردن تمرکز تیم می‌شود. من چنین چیزی را (توصیه مجیدی به مصرف دارو) ندیدم و فکر می‌کنم مطرح کردن این موضوعات به راست یا دروغ، به صلاح نیست.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

نگاه ملی یا رنگی؟/ صدا و سیما می‌خواهد قبل از بازی با الاهلی آرامش استقلال را برهم بزند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار