صدا و سیمای پرسپولیسی

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با انتشار متنی به رویکرد رنگی صدا و سیما میلی قبل از دیدار این تیم با الاهلی عربستان، انتقاد کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اظهارات واهی و گزاف یکی از بازیکنان سابق باشگاه استقلال که گویا عقده دیده نشدن دارد {و ما هم برای اینکه این عقده بیشتر و بزرگتر شود از آوردن نام او در این خبرگزاری برای همیشه امتناع می‌کنیم} دقیقا بعد از حاشیه‌سازی‌ دوست صمیمی‌اش که اکنون دروازبان شهر خودرو مشهد است، برای سید حسین حسینی در آستانه دیدار حساس استقلال ایران و الاهلی عربستان، توسط صدا و سیمای رنگی و میلی بولد شد و برنامه‌ای اختصاصی زنده برای آن تدارک دیده شد.

 

این اقدام صدا و سیمای میلی که به بازی‌های تیم دوم پایتخت در لیگ قهرمانان فصل گذشته برچسب "ملی" می‌زد، دقیقا در راستای حاشیه‌سازی و تضعیف استقلال ایران در آستانه جدال حساس با نماینده سعودی است تا با باخت احتمالی آبی‌پوشان، شکست مفتضحانه تیم محبوبشان مقابل الدوحیل را ماستمالی کنند!

  

* اما محمد نوریفر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در حرکتی هوشمندانه در مقابل این اقدام شنیع صدا و سیمای میلی و رنگی واکنش نشان داد:

نگاه ملی شما دروغ بود!ما(بسیاری از طرفداران فوتبال) در حوالی آبان ماه سال نود و هفت به صدا و سیما و بسیاری از رسانه‌های پرمخاطب انتقاد می‌کردیم که چرا به یک مسابقه باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا بیش از اندازه رنگ و بوی ملی می‌دهید؟ همان روزها به نگاه ما انگ وطن فروشی می‌زدند اما یک سال و چند ماه بعد، همین امروز صبح، چند ساعت قبل از مسابقه حساس تیم استقلال مقابل نماینده عربستان سعودی، وقتی می‌بینیم که سه مجری در یک برنامه تلویزیونی(شبکه دو) دنبال مصاحبه چالشی بر سر موضوعی غیرمستند(به تکذیب گوینده‌اش منجر شده) علیه آرامش باشگاه استقلال در آستانه یک بازی مهم هستند، ایمان می‌آوریم که اعتراض‌های ما در گذشته چقدر درست و دقیق و منطقی بود.گذر زمان ثابت کرد که همه آن ادعاها جعلی و دروغ بوده و مسؤولان و مجریان، علایق رنگی خود را با نقاب‌ ملی به خورد ملت داده‌ بودند.

اکنون ثابت کرده‌اند که دستان خالی ما (در غیاب هفت بازیکن ترکیب اصلی) با دستان خالی آنها تفاوت دارد و نگاه ملی فقط به یک رنگ اختصاص دارد! استقلال در سخت‌ترین روزهایش نیازی به حمایت‌های قلابی ندارد و به این دست‌آورد می‌بالد که آن رنگ و لعاب‌های ملی درباره مسابقه تیم محبوب‌شان در آسیا، جعل و دروغ و ادایی بیش نبود.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

علیرضا اکبرپور: عده ای می خواهند با استقلال به شهرت برسند؛ به غیرت و تعصب بازیکنان امیدوار هستیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار