ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان

ترکیب استقلال ایران برای بازی با الاهلی عربستان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الاهلی عربستان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020که از ساعت 19:00 امروز(دوشنبه 28 بهمن 98) در ورزشگاه جابر الاحمد در کشور کویت برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال مقابل الاهلی

 به گزارش استقلال نیوز، استقلال در حالی به مصاف الاهلی می رود که امشب بی کفایتی مدیران این تیم بیش از همیشه به چشم می آید!

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، علی کریمی به دلیل سرماخوردگی شدید و فرشید باقری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند تا شمار غایبین امروز آبی ها به ۸ نفر برسد! دیاباته، قائدی، یزدانی، اسماعیلی، میلیچ و بلبلی دیگر مصدومان استقلال هستند تا فرهاد مجیدی با دستانی کاملا خالی و خلع سلاح شده به مصاف سعودی های تا دندان مسلح برود.

* سید حسین حسینی بعد از جدال لفظی ای که در فضای مجازی با دروازبان شهر خودرو داشت(دروازبانی که امروز مقابل پاختاکور یک بازنده به تمام معنا بود) برای بازیابی روحیه توسط فرهاد مجیدی به کنفرانس خبری پیش از بازی فرستاده شد تا امروز با بالاترین سطح آمادگی روحی به مصاف الاهلی عربستان برود.

در خط دفاعی همان ترکیب بازی مقابل الشرطه باز هم به کار گرفته شده است. طاهرخانی، بودوروف و دانشگر مثلث دفاعی استقلال هستند و برای این دیدار با توجه به تمرینات خوب روزهای قبل باید به آمادگی کامل رسیده باشند.

زکی پور و غفوری همچون دیدار گذشته دو بال چپ و راست آبی های ایران در این دیدار هستند.

در خط میانی با توجه به غیبت کرمی، روزبه چشمی جایگزین او شد تا به همراه مسعود ریگی کمربند میانی استقلال را تشکیل دهد. در کنار این دو آرش رضاوند کار دشواری برای بازیسازی و حرکت رو به جلو آبی ها خواهد داشت.

امیر ارسلان مطهری بدون شک امید اصلی گلزنی استقلال در این دیدار در غیاب دو غول مصدوم یعنی دیاباته و قائدی خواهد بود و با توجه به عملکرد افتضاح تبریزی در دیدارهای گذشته، فرهاد مجیدی این شانس را به علی دشتی سرعتی و تکنیکی داد تا در پست اصلی خودش به بازی گرفته شود و توانایی هایش را به اثبات برساند و ما امیدواریم سورپرایز امروز ترکیب استقلال این کنگانی خوش قلب باشد.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، عظیم گوک، عارف غلامی، امیرحسین کارگر، سینا خادم‌پور، زکریا مرادی و مرتضی تبریزی.

 اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق؛ رونمایی از سیم خاردار بلغاری در اربیل!

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ ترکیب استقلال مقابل الریان؛ همان همیشگی با چاشنی احتیاط!

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ ترکیب استقلال مقابل الکویت: رونمایی رسمی از فرهاد با سیستم استرامایی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار