محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یه عده از داخل باشگاه به بازیکنان طلبکار خارجی خط دادند که شکایت خود را در این زمان اعلام کنند تا فتح الله زاد را از باشگاه دور کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال و استعفای علی فتح الله زاده توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

 

* اهمیت ندادن به استقلال شائبه تبعیض ایجاد می‌کند 

آقای انصاری فرد نصف شب استعفا داد و فردا صبح جانشین او در پیروزی مشخص شد. اما چهار روز از استعفای فتح الله زاده می‌گذرد و هنوز جانشین او انتخاب نشده است. وزارت ورزش قبل از انتخاب فتح الله زاده و بعد از استعفای فتحی هم تعلل در انتخاب مدیر این باشگاه داشت و همین کارها شائبه تبعیض ایجاد می‌کند.

* نگاه وزارت ورزش به استقلال و پیروزی متفاوت است

اگر من می گویم نگاه وزارت ورزش به استقلال و پیروزی متفاوت است، این موارد را می‌بینیم و همه مردم هم مثل من با مشاهده این نوع رفتار می‌گویند بین دو تیم فرق گذاشته می‌شود و خیلی‌ها هم می‌گویند وزیر تمایل به تیم پیروزی دارد. خود من هم کم کم به این نتیجه رسیده‌ام تا زمانی که آقای سلطانی فر وزیر ورزش باشند استقلال نمی‌تواند قهرمان شود و ما باید برای سال ۱۴۰۰ به بعد برنامه ریزی کنیم.

* خواستند فتح الله زاده را برای همیشه در استقلال خراب کنند

گمان من این است که خواستند فتح الله زاده را برای همیشه در استقلال خراب کنند و برای این کار با برنامه پیش رفتند. یکبار او را مقابل وزارت ورزش به دل هواداران ناراضی فرستادند تا هم فشار هواداران شکسته شود و هم محبوبیت فتح الله زاده. بعد از آن هم در بدترین مقطع به او حکم مدیریت دادند.

 * از درون باشگاه به طلبکاران خارجی خط دادند که فشار بیاورید

فتح الله زاده از خود گذشتگی داشت که مسئولیت باشگاه را پذیرفت، اما بعضی از دوستانش که به او وعده همکاری داده بودند پشتش را خالی کردند تا تنها بماند. بعضی از افراد دو رو که در باشگاه هستند هم به طلبکاران خارجی خط دادند که فشار بیاورید. برای همین یک دفعه سر و کله شفر، جباروف، بویان و دیگران پیدا شد تا فشارها بر فتح الله زاده بیشتر شده و عرصه به او تنگ شود. این کارها جواب داد تا فتح الله زاده بیشتر از دو هفته دوام نیاورد.

  باشگاه از افراد وابسته به مدیران پیشین پاکسازی شود

به مدیرعامل جدید استقلال هر فردی باشد یک توصیه دوستانه دارم و آن هم این است که باشگاه را از وجود افراد وابسته به مدیران قبلی پاکسازی کند تا بتواند با خیال آسوده مدیریت کند. در غیر این صورت مدیرعامل جدید هم با مشکلات متعددی مواجه خواهد بود.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: هیچ جامی ارزشی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ندارد؛ افتخارات واعظ و فتح الله زاده قابل قیاس نیست؛

انتقاد محمد نوریفر از صدا و سیما و شبکه 3 به دلیل تبعیضات رنگی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار