محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص تعطیلی لیگ برتر فوتبال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* تعطیلی لیگ برتر فوتبال؟

تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد. اگرچه استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ندارد اما به طور حتم این تیم مربیان و بازیکنان این تیم تا پایان مسابقات تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند به مقامی که شایسته نام بزرگ استقلال است برسند. استقلال در جام حذفی شانس زیادی برای تصاحب جام دارد و می‌تواند با قهرمانی در این جام شادی را برای هواداران خود به ارمغان آورد.

* حضور فتح الله زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی در باشگاه استقلال؟

فتح‌الله زاده استقلال را به خوبی می‌شناسد و با جو این تیم آشناست و می‌تواند با تجارب ارزنده‌ای که در طول سال‌های مدیرتش دارد روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

* انتقادات امیررضا واعظ آشتیانی از علی فتح‌الله‌زاده؟

به هرحال واعظ آشتیانی مدتی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد و برایش احترام قائل هستم اما این انتقادات درست نیست. فتح‌الله‌زاده ۷ جام قهرمانی با استقلال دارد، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده، با استقلال سوم آسیا شده است و افتخارات این ۲ مدیر قابل قیاس با یکدیگر نیست.

* صحبت پایانی؟

در این برهه زمان همه باید دست به دست هم دهند تا حاشیه از استقلال دور شده و این تیم بتواند در فضایی آرام به کارش ادامه دهد. اگر واقعا کسی استقلالی است باید از تیمش حمایت کند نه با حرف‌هایش حاشیه سازی کند.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

بالاخره سازمان لیگ حریف وزارت ورزش و هوچیگری تیم پیروزی شد/ لغو بازی های لیگ برتر به دلیل کرونا..

علی فتح الله زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار