سازمان لیگ

بالاخره زور سازمان لیگ به وزارت ورزش و تیم محبوب سلطانی فر چربید و بازی های لیگ به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه ای تمامی رقابت های هفته جاری لیگ برتر، و لیگ های دسته اول، دوم و سوم را به دلیل پسشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرد. در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم  می رساند، به در خواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های  دسته دوم( از روز سه شنبه) و سوم(از روز سه شنبه) برگزار نمی‌گردد و این رقابت ها به تعویق افتاد.

بدیهی است تصمیم گیری در مورد هفته های آتی مسابقات مذکور بر اساس شرایط میزان شیوع ویروس کرونا در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، پیش از این تمامی تیم های لیگ برتری درخواست لغو بازی های لیگ را داده بودند اما تنها تیمی با لغو بازی ها مخالفت می کرد تیم منحوس پیروزی تهران بود.

 

اخبار فوتبال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار