هیات مدیره استقلال

با انتخاب وزیر ورزش و جوانان دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال ایران اضافه شد تا پس از ماهها تشکیلات آبی ها شکل رسمی بگیرد! 

  

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی وزارت ورزش، با انتخاب وزیر ورزش دو عضو جدید باشگاه استقلال انتخاب و با استعفای علی فتح الله زاده موافقت شد.

بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران، آقایان حجت نظری و احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران همچنین ضمن پذیرش استعفای علی فتح الله زاده، با آرزوی صحت و سلامتی برای وی از تلاش‌هایش در مدت حضور در هیات مدیره این باشگاه قدردانی کرد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، وزارت ورزش در حالی دو عضو جدید را به هیات مدیره باشگاه استقلال تزریق کرده است که همچنان سرنوشت پنجمین عضو این هیات مدیره مشخص نیست.

طی اخباری که در فضای مجازی منتشر شده است به احتمال فراوان پنجمین عضو هیات مدیره استقلال عبدالرضا موسوی خواهد بود که چندی پیش از سمت خود استعفا کرده بود.

همچنین دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال کامران منزوی نیز طی مصاحبه های مختلف ( اینجا بخوانید ) بارها اعلام کرده است که تمایلی به ادامه فعالیت در باشگاه استقلال ندارد!

مشخص نیست چرا وزیر ورزش اصرار دارد از اعضای ناکارآمد همچون احمد سعادتمند با سابقه ضعیف و کامران منزوی که هیچگونه تمایل به ادامه همکاری ندارد در هیات مدیره باشگاه استقلال استفاده کند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: یک عده در این وضعیت مملکت به دنبال قهرمانی هستند؛ با استعفای من موافقت نمی شود تا راحت شوم!

اسماعیل خلیل زاده: هم اکنون سخت‌ترین روزهای استقلال است؛ وکلای میلیچ و بودوروف به ما 15 روز مهلت داده‌اند

اتفاقی عجیب و تکراری/ ادامه سناریو محبوب کُشی وزارت ورزش؛ فتح الله زاده نیامده رفتنی شد

 

دیدگاه‌ها  
سعید
0 #1 سعید 1399-01-07 01:03
آقای سلطانی فر خدا خودش برات جبران کنه بنده بعنوان یه استقلالی خوب میفهمم چطوری این چند ساله با برنامه ریزی به استقلال ضربه زدی من با هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم فقط از خدا میخوام جوری برات جبران کنه که همه ببینن تا از موقعیت شغلی و پول بیت المال برای رسیدن به علایق شخصی نباید استفاده کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار