شیخ دیاباته

شیخ دیاباته در واکنش به عدم پرداخت مطالباتش گفت: گویا یه عده می خواهند مرا از باشگاه استقلال دور کنند و هواداران بدانند مقصر این جدایی من نیستم 

 

به گزارش استقلال نیوز، جریان جداسازی ستاره های استقلال و فراری دادن آنها از تیم آبی پوش داستان تکراری این سالهای هواداران شده است.

در تازه ترین اقدام این جریان شیخ دیاباته بازیکن خارحی تیم فوتبال استقلال مدعی شد عده ای به دنبال فراری دادن او از باشگاه استقلال هستند.

مهاجم 32 ساله آبی‌پوشان تهرانی در گفتگویی اعلام کرد:

رفتارهایی از سوی باشگاه می‌بینم که انگار می‌خواهند شیخ را فراری دهند. پولی هم که واریز شده حقوق یک ماه من هم نمی‌شود و فکر می‌کنم دست هایی وجود دارد که می‌خواهند من را از استقلال دور کنند. عقب افتادن 5 ماه حقوقم بی احترامی به شعور من بوده و باید به هواداران استقلال بگویم که به باشگاه فرصت دادم تا پیش آنها بمانم و الان هم منتظر هستم تا با درست شدن اوضاع در کنار این تیم باشم. اما اگر قراردادم فسخ شد من را مقصر ندانند چون این تصمیم علی رغم میل باطنی من است


پس از انتشار مصاحبه شیخ دیاباته در فضای مجازی، احمد سعادتمند در گفتگو با سایت باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد

مدیرعامل استقلال اعلام کرد:

هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و ارتباط صمیمانه و خوبی بین این باشگاه با دیاباته وجود دارد و استقلال به تعهدات قرارداد خود با این بازیکن پایبند خواهد بود.

هیچ مشکلی در پرداخت مطالبات دیاباته وجود ندارد و ما به  تمام تعهدات خود در قرارداد این بازیکن پایبند هستیم و تعهدات خود را انجام می دهیم تا دیاباته بدون مشکل همراه استقلال باشد.

* وکیل شیخ دیاباته نیز در گفتگو با فرهیختگان گفت:

اگر مسئولین استقلال مدعی گرفتن وقت هستند سندش را منتشر کنند
برخلاف ادعاهای مطرح‌شده هنوز خبری از پرداخت مطالبات نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. 
شنیده‌ام باشگاه استقلال ضمن تشکر از رفتار حرفه‌ای دیاباته و صبر و تأمل او درخصوص پرداخت مطالباتش اعلام کرده در مکاتبه جدید از دیاباته خواسته زمان بیشتری را برای تسویه‌حساب به ما بدهد که اصلا چنین چیزی صحت نداشته و اگر دوستان مدعی گرفتن وقت بیشتر هستند سند آن را منتشر کنند‌. 
درصورتی که تا جمعه، بیست‌وششم اردیبهشت یعنی پایان روزی که در نامه به‌عنوان آخرین مهلت اعلام کردیم اتفاقی درخصوص پرداختی‌ها نیفتد راه‌های فسخ یک‌طرفه و سایر موارد مرتبط می‌تواند عملیاتی شود اما امیدواریم درنهایت با پرداخت مطالبات، مشکل حل شود.

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال در این سالها بارها شاهد فراری دادن ستاره های محبوب خود توسط مدیران رده بالای وزارت ورزش بوده اند.

اینکه امروز احمد سعادتمند بلافاصله به مصاحبه دیاباته واکنش نشان می دهد و قول پرداخت مطالبات این بازیکن را می دهد برای هواداران استقلال شیرین و امیدوار کننده نیست.

آنها بارها چنین وعده های را شنیده و در انتها با جدایی ستاره های خود کامشان تلخ شده است.

بهتر است به جای وعده های امیدوار کننده اقدامی موثر برای بازگشت شیخ دیاباته صورت بگیرد.

البته اگر همان نیروی که تیام و جپاروف را فراری داد این بار به روی مهاجم اهل مالی آبی پوشان دست نگذاشته باشد.

 

  

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته و میلیچ در یکقدمی فسخ قرارداد!

داستان جپاروف و تیام در حال تکرار/ هروویه میلیچ: پولی به حساب من و دیاباته واریز نشده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار