علی کریمی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: برای بازی فردا شب کاملا آماده هستیم و نقاط ضعف و قدرت تیم حریف را به صورت کامل آنالیز کرده ایم. 

     

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* نقاط قوت و ضعف الشرطه را بررسی کردیم

امتیاز خوبی که تیم ما داشت این بود که چند روزی بیشتر استراحت کردیم. تماشای دو بازی گذشته الشرطه خیلی به تیم ما کمک کرد و در آنالیزی که از این تیم داشتیم، نقاط قوت و ضعفش را بررسی کردیم. تمام بازیکنان با تمرکز لازم برای این بازی آماده هستند. انشالله قدم اول را محکم برداریم و در بازی اول‌مان نتیجه خوبی بگیریم.

* دل هواداران میلیونی‌مان با ما است

متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا ما از حضور تماشگران‌مان محروم هستیم. حضور تماشاگران همیشه انرژی خوبی به ما می‌داد اما با توجه به اینکه ما تیم باتجربه‌ای داریم، خیلی باید حرفه‌ای عمل کنیم. دل هواداران میلیونی‌مان با ما است و ما باید در زمین طوری بازی کنیم که هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

* امیدوارم که از گروه‌مان صعود کنیم

متاسفانه با شیوع کرونا خیلی از بازیکنان ما هم به این ویروس مبتلا شدند و تاثیر بدی روی بازی‌های ما گذاشته بود. ما تیم کامل‌مان را نداشتیم و در بازی‌های لیگ فشار زیادی را تحمل کردیم. شکر خدا شرایط تیم الان بهتر شده است و ما با تیم کامل‌مان بعد از مدت‌ها در این مسابقات حضور داریم و امیدوارم که امتیازات خوبی کسب کنیم و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ وریا غفوری: AFC تکلیف ما را با تیم الوحده شفاف اعلام کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار