نامجو مطلق

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: غیبت الوحده امارات به ضرر استقلال تمام شد زیرا این تیم از دو تیم الاهلی و الشرطه امتیاز گرفته بود.

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* غیب الوحده به ضرر استقلال شد

به نظرم غیبت الوحده امارات مقداری نظم بازی‌ها را به هم و به ما هم آسیب زد. الوحده 3 امتیاز از عراق و یک امتیاز از الاهلی گرفته بود و این می‌توانست خیلی به نفع ما باشد. انتظار داشتیم کنفدراسیون آسیا این مسئله را در نظر می‌گرفت.

* استقلال تیم خطرناکی برای سایر رقبا است

از یک نظر ما مدت زمان بیشتری را استراحت کردیم که به نفع ما شده و از جهت دیگر از جو بازی‌ها خارج شده‌ایم و این می‌تواند به ما لطمه بزند. ما یک باشگاه قدیمی در آسیا هستیم و قطعا می‌توانیم تیم خطرناکی برای سایر رقبا باشیم. تلاش ما و بچه‌ها این است که بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم تا از این مرحله صعود کنیم.

* الشرطه با تیم دور رفتش تفاوت دارد

الشرطه تیم بزرگ و منسجمی است. ما قبلا یک بار در عراق با این تیم بازی کردیم که نتیجه یک - یک مساوی شد. فکر می‌کنم این تیم به نسبت تیمی که ما با آن در عراق بازی کردیم، تیم خیلی خوب و آماده‌ تری است. این تیم را آنالیز دقیق کرده‌ایم و تمرینات خوبی داشته‌ایم تا انشاالله نتیجه خوبی بگیریم.

 * امیدوارم با نتایج خوب دل هواداران‌مان را شاد کنیم

سیاوش یزدانی مصدوم است اما بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و آماده آغاز بازی‌ها هستیم. با همه توان برای انجام یک بازی خوب به زمین می‌رویم تا بتوانیم میلیون‌ها هوادار استقلال در ایران و دنیا را خوشحال کنیم. همانطور که می‌دانید استقلال در خارج از ایران هم هواداران زیادی دارد. امیدوارم با نتایج خوب دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

* بعد از این بازی‌ هم شانس صعود داریم!

با توجه به اتفاقاتی که در گروه افتاده، بعد از این بازی‌ هم شانس صعود داریم. نتیجه بدون گل هم می‌تواند ما را برای بازی بعد امیدوار نگه دارد اما تلاش‌مان این است که 3 امتیاز را بگیریم تا شرایط برای بازی‌های بعد راحت‌‌تر باشد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ نامجو مطلق: شاید قدرت مالی کشورهای عربی را نداریم اما جوانان خوبی داریم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار