حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در مورد استراماچونی ما مصوبه ای را به مدیرعامل ابلاغ کردیم و همگی به دنبال بازگشت ایشان بودیم و اصلا قرار نبود کسی کارشکنی کند! 

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کارشکنی او و خلیل زاده در بحث استراماچونی و همچنین مدیرعاملی اجتمالی خودش توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* حضور سعادتمند در یکی از دستگاه های نظارتی جلسه هیات مدیره را لغو کرد

جلسات هیات مدیره استقلال طبق مصوبه چندین جله قبل، به صور گردشی در دفاتر اعضا برگزار می شود و این جلسه هم به پیشنهاد آقای سعادتمند قرار بود در دفتر بنده برگزار شود اما به دلیل طولانی شدن حضور مدیرعامل در یکی از دستگاه های نظارتی به حد نصاب نرسید و تشکلی نشد.

* نه می توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه سرپرست آن

در مورد دروغی هم که مطرح شده که قرار است مدیرعامل استقلال شوم، باید به اطلاع هواداران گرامی برسانم که خود طراحان آن می دانسته و می دانند که طبق بندهای 1 و 2 ماده 32 قانون شوراها، نه می توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه سرپرست آن! من هم به عنوان یک دانش آموخته حقوق از ابتدا به این موضوع اشراف داشتم و وقتی می دانستم امکان انجام این کار قانونا نیست طبیعتا هرگز به آن فکر نکردم. البته شنبه هم این موضوع را تکذیب کردم ولی ظاهرا کسانی اصرار به القای یک دروغ دارند.

* اگر کسی مدعی است کارشکن استقلال منم بسم الله

در مورد مربی محبوبم آندره آ استراماچونی هم باید تاکید و تکرار کنم، هیات مدیره وظیفه اش این است که اجازه های لازم را به مدیرعامل بدهد و موضوع را به تصویب برساند. ما به وظیفه خود عمل کردیم و هیچ کارشکنی توسط اعضای هیات مدیره صورت نگرفت و اگر کسی مدعی است کارشکنی صورت گرفته بسم الله. اثبات کند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: سعادتمند خواهان فسخ قرارداد کارگزار باشگاه است؛ از وضعیت بازگشت استراماچونی خبر ندارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار