خلیل زاده

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در مورد میلیچ و ماندن این بازیکن هیچ اطلاعی ندارم اما به هواداران قول می دهیم دیاباته را به هرشکلی شده است نگه داریم!  

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران در مورد خروجی نشست هیات مدیره توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* از همدردی همه دوستانم تشکر می کنم

در ابتدا باید از مسئولان کشور، انتظامی و ... که به دلیل درگذشت همسرم پیام تسلیت فرستادند و همچنین پیگیر بیماری‌ام بودند، تشکر کنم. اولین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود. بحث‌هایی بود که من از آن مطلع نبودم.

* در باشگاه استقلال خبری از اختلاف شخصی نیست

در باشگاه استقلال خبری از اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح کنند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود.

* بخشی از بدهی بازیکنان پرداخت شد

امروز بخشی از بدهی بازیکنان پرداخت شد طبق گفته سعادتمند چیزی در حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز طبق گزارشی که داد، قرار است پرداخت شود.

* سلطانی قبلا به سعادتمند گفته بود فیش ها جعلی است

اشتباهی صورت گرفته است. این مطلب را همین الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش‌ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید کرده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند.سعادتمند فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار می‌دهد تا آنها را بررسی کند و پس از بررسی می‌گوید که فیش‌ها جعلی است. سعادتمند اما گفته که دو کارشناس بانکی که شاید از صرافان بوده‌اند‌، فیش‌ها را تایید کرده‌اند و بر اساس تایید آنها تشکر کرده است.

 * به دلیل بیماری‌ام می خواستم از استقلال جدا شوم

نه با وزیر مشکلی داشتم، نه با موسوی. زمانی که بیمار شدم، احساس کردم باشگاه به آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه به اختلاف سلیقه‌ای که بین من و موسوی به وجود آمده بود، نامه‌ای به ایشان نوشتم که برگردد. اگر خودم بحث رفتن را مطرح کردم به دلیل بیماری‌ام بود و توان حضور در جلسات باشگاه را نداشتم.

* ما چیزی برای پنهان کردن نداریم

سعادتمند نامه‌ای به خبرگزاری‌ای که قرارداد را منتشر کرده، فرستاده و پرسیده که این نامه‌ها محرمانه بوده و چه کسی آن را به شما داده است. با این حال، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. به همه قسمت‌های نامه‌ها و قراردادها توجهی نشده و تنها یک قسمت دیده شده است.

* از منتشر کنندگان قرارداد مالی شکایت کردیم

شرکت آریا برتر یک سال پول داده و سپس قرارداد بسته است. قرار بود در چند مرحله پول‌شان را بدهیم و زمانی که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، متممی به قرارداد اضافه کردیم که اگر در فلان تاریخ پول ندهیم، فلان قدر باید [خسارت] بدهیم. شرکت مدنظر یک سال پول نگرفته و تنها پس از این مدت به یک بخش نامه‌هایش اشاره شده است. رسانه دیگری امروز مطالبی در این زمینه منتشر کرده که اقدام قانونی علیه آنها انجام داده‌ایم.

* چتری کارمند هتل کادوس رشت نیست

شخصی به نام چتری را می‌شناسم اما کارمند هتل کادوس رشت نیست و نسبتی با من ندارد. بنده در اتاق تعاون حضور دارم و پرونده‌ها برای تایید صلاحیت نزد من می‌آیند. روز اولی که با شرکت مذکور قرارداد امضا کردم، همه دستگاه‌های نظارتی، همه وزارتخانه‌ها و اعضای هیئت مدیره آن را می‌دانستند. متاسفانه در حق موسوی نیز ظلم شد.

* موسوی در مقطعی پول داد، آیا کار بدی کرد؟

موسوی در مقطعی پول داد، آیا کار بدی کرد؟ آیا پولش را گرفته است؟ موسوی در روزهایی که باشگاه بحران داشت، در زمان مدیریت من کمک کرد. من با روش او مشکل داشتم و گفتم نباید دست‌مان را برای کمک گرفتن دراز کنیم اما اگر موسوی کمک نمی‌کرد، استقلال چطور می‌توانست برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به خارج از کشور برود؟ موسوی در صفحه شخصی‌اش شماره حساب به هواداران داد اما تنها 90 میلیون تومان جمع شد.

* کل اسناد مالی باشگاه را رسانه ای می کنم!

از دو شرکت 20 میلیارد تومان گرفتیم که یک هزاری هم پس نداده‌ایم. به مدیرعامل باشگاه گفتم قصد دارم همه اسناد مالی باشگاه در زمان امیرحسین فتحی‌، خودم و حتی دوره 10 روزه علی فتح‌الله‌زاده را در نشست خبری نشان دهم، چون نمی‌خواهم بعدا بگویند خلیل‌زاده در فلان قرارداد این کار را کرده است. پس از چهلم درگذشت همسرم کل اسناد مالی باشگاه را نشان می‌دهم.

* در جریان اختلاف مجیدی و سعادتمند نیستم.

من در جریان اختلاف مجیدی و سعادتمند نیستم. مجیدی سرمربی تیم است و باید در تمرینات شرکت کند. اگر مشکلی دارند باید از خودشان بپرسید اما بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

* اگر به فکر سلامتی بازیکنان هستند بازی ها را برگزار نکنند 

اگر از جماعت ورزشکار یک نفر ویروس کرونا بگیرد تا دو سال از بدنش بیرون نمی‌رود. باید از زحمات همه بیمارستان‌های رشت تشکر کنم. نمی‌گویم از بازیکنان قوی‌تر هستم‌ اما آقایان تصمیم گیرنده، این کار را نکنید، چون اگر یک نفر از ورزشکاران بگیرد به بقیه نیز سرایت می‌کند، چه بازی‌ها بدون تماشاگر باشد چه با تماشاگر.

* در جریان اخراج بعضی از همکارانم نبودم

متاسفانه در جریان اخراج بعضی از دوستان نبودم اما از اختیارات قانونی مدیرعامل بود. امروز مدیرعامل باشگاه گفتند که یکی دو نفر که منصوب شده‌اند یا برخی نفراتی که در جریان کار بودند، دیگر در خدمت باشگاه نخواهند بود.

* میلیچ را نمی‌دانم اما دیاباته می‌ماند

در مورد خارجی های هم باید بگویم که میلیچ را نمی‌دانم اما دیاباته می‌ماند. اگر اشتباه نکنم دی‌ ماه یا برج یازده سال گذشته بود که موسوی از حساب خودش 135 هزار درهم معادل 530 میلیون تومان به دیاباته پرداخت کرد. دیاباته بچه بامعرفتی است.تا جایی که امکان داشته باشد به مدیرعامل کمک می‌کنیم که دیاباته بماند. در مورد میلیچ اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، ضمن اینکه بودوروف هم رفتی شده است.

* از منتشر کننده های قراردادها می خواهم این کار را نکنند!  

از کسانی که قراردادها را منتشر می‌کنند، می‌خواهم که این کار را نکنند. به سعادتمند گفتم که از این پس تا هر زمانی که تلفن همراهم روشن است درباره بحث‌های مالی صحبت می‌کنم و کارهای اجرایی بر عهده مدیرعامل است. با مدیرعامل نیز هیچ اختلافی نداریم و او کار اجرایی را برعهده خواهد داشت.

* با تمام قدرت از مجیدی حمایت می‌کنیم

با تمام قدرت از مجیدی حمایت می‌کنیم. با مجیدی صحبت خواهم کرد تا دلایل عدم حضور در جلسه با سعادتمند را بدانم.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

نامه اسماعیل خلیل زاده از قرنطینه به عبدالرضا موسوی/ برای ساختن استقلالی رویایی و کسب ستاره سوم، لطفا برگرد..

کامران منزوی: یک عده در این وضعیت مملکت به دنبال قهرمانی هستند؛ با استعفای من موافقت نمی شود تا راحت شوم!

اتفاقی عجیب و تکراری/ ادامه سناریو محبوب کُشی وزارت ورزش؛ فتح الله زاده نیامده رفتنی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار