Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1398/1.Esteghlal/4.Pishkesvatan/Mohsen_Yousefi/28ad630b-bfc7-49f2-b1b4-919b84de42d8.jpg'

محسن یوسفی

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال اگر می خواهد رابطه خوبی با هواداران داشته باشد باید با آنها با زبان صداقت صحبت کند و از وعده های بی خودی پرهیز کند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص ارزیابی از مدیریت باشگاه استقلال، بحث خصوصی سازی سرخابی ها و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* وعده خصوصی سالها به هواداران داده می شود

سال‌هاست که در مورد خصوصی‌سازی این دو تیم حرف‌های زیادی می‌شنویم، قرار است هر سال این دو تیم از زیر نظر وزارت ورزش بیرون آمده و به بخش خصوصی واگذار شوند اما تابحال چنین اتفاقی نیفتاده و همه هواداران منتظر مانده‌اند.

* خریدن این دو باشگاه ریسک بزرگی خواهد بود

وقتی چند سال این کار انجام نمی‌شود، این حس به وجود می‌آید که مسئولان وزارت ورزش بی‌میل نیستند این دو تیم را همچنان زیر نظر خود اداره کنند. در یکی، دو سال گذشته چند خریدار هم پیدا شد اما در پایان و بدون آنکه وضعیت مشخص شود، باز هم همان اتفاقات همیشگی رخ داد و وزارت ورزش همچنان مدیریت این دو تیم را بر عهده گرفت.با توجه به بدهی‌های کلانی که این دو تیم دارند، خریدن این دو باشگاه ریسک بزرگی خواهد بود، چرا که وضعیت سوددهی آنها مشخص نیست و خریداران را دچار تردید می‌کند که آیا می‌توان از این دو باشگاه سوددهی داشت؟

*  ابتدا باید به فکر سلامت مردم باشیم بعد شروع مسابقات فوتبال

لیگ فوتبال ما و تمام دنیا بیش از دو ماه در تعطیلی مطلق به سر می‌برند البته به جز فوتبال، همه رشته‌های ورزشی هم تعطیل هستند. در چنین شرایطی، ابتدا باید به فکر سلامت مردم باشیم، سپس بخواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم ضمن اینکه اگر لیگ شروع شود، قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود که نبود هواداران به شدت از جذابیت‌های فوتبال می‌کاهد.

* در مورد تعطیلی لیگ باید تابع قوانین فیفا باشیم

در مورد تعطیلی لیگ هم باید تابع قوانین فیفا باشیم. اجازه دهید اول شر این ویروس از کشور ما کنده شود، سپس اگر زمان داشتیم، بازی‌ها را برگزار کنیم. فشردگی بازی‌ها و تمرین نداشتن بازیکنان، می‌تواند آسیب‌های زیادی به فوتبالیست‌های ما بزند بنابراین اگر قرار است لیگ دوباره ادامه پیدا کند، نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

* سعادتمند از تجربه خوبی در ورزش برخوردار است

سعادتمند از تجربه خوبی در ورزش برخوردار است، عضو هیئت مدیره هم بوده و تا حدودی می‌داند که در استقلال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جلسات سعادتمند با پیشکسوتان می‌تواند مثمر ثمر باشد به شرط آنکه نکاتی که قدیمی‌های استقلال می‌گویند، به دقت اجرا کند. پیشکسوتان از تجربه بالایی برخوردارند، مشکلات تیم را به خوبی می‌شناسند و این مسئله می‌تواند راهگشای کار سعادتمند باشد.

* سعادتمند با هواداران صادقانه صحبت کند

اگر مدیرعامل جدید می‌خواهد موفق شود، باید فاصله خود را با هواداران کمتر کند، آنها را جدا از خود نبیند و هر مشکلی که وجود دارد، صادقانه بگوید چرا که این مسئله باعث خواهد شد که هواداران از او حمایت کرده و پشتش را خالی نکنند. در مجموع، آرزو می‌کنم سعادتمند در راه سختی که در پیش گرفته، موفق باشد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

محسن یوسفی: مجیدی با آمدن به استقلال از خود گذشتگی کرد؛ نامجو مطلق درک بالایی از فوتبال دارد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار