Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1398/1.Esteghlal/4.Pishkesvatan/Mohsen_Yousefi/28ad630b-bfc7-49f2-b1b4-919b84de42d8.jpg'

محسن یوسفی

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و  اگر می‌خواهیم استقلال دوباره به صدر جدول بازگردد از مجیدی حمایت کنیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال، اضافه شدن مجید نامجومطلق به کادر فنی، نقل و انتقالات نیم فصل و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مجیدی در شرایطی بحرانی به استقلال آمد

بالاخره پس از هفته‌ها انتظار و صحبت‌هایی که مبنی بر آمدن یا نیامدن استراماچونی بود، این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازنگشت و باشگاه هم خیلی زود جانشین وی را انتخاب کرد.

فرهاد مجیدی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، یکی از بازیکنان قدیمی، خوشنام و محبوب آبی‌پوشان است و هواداران علاقه خاصی به او دارند البته مجیدی در شرایطی به استقلال آمد که وضعیت این تیم بسیار بحرانی بود و اعتقاد دارم با این کار از خود گذشتگی کرد زیرا می‌داند چه راه سختی در پیش دارد و مطمئناً برخی‌ها انتقادهای زیادی در ادامه راه از وی خواهند کرد.

* مجیدی راه سختی در پیش دارد

مجیدی به همراه بازیکنانش راه سختی در پیش دارند، بازی‌های بسیار سنگین و مهمی پیش‌روی مجیدی و بازیکنان است و آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این دیدارهای سنگین سربلند بیرون آیند.

نامجومطلق دید فنی بالایی دارد

نامجومطلق یکی از بهترین بازیکنان در دوران خودش بود، وی از لحاظ فنی قابلیت‌های بسیاری دارد و همه در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی در استقلال شاهد این موضوع بودند. نامجومطلق می‌تواند در ادامه راه کمک‌های مؤثری به فرهاد مجیدی داشته باشد، چرا که وی درک بالایی از فوتبال دارد و مطمئناً می‌داند که استقلال در مقابل حریفان سخت قرار خواهد گرفت بنابراین نامجومطلق با دید فنی بالایی که دارد، می‌تواند به استقلال کمک کرده تا در مقابل حریفانش سربلند باشد.

امیدوارم مطهری با آرامش کارش را در استقلال آغاز کند

خوشبختانه یک مهاجم جدید به استقلال پیوست. ارسلان مطهری بازیکن خوبی است که قرار بود یکی، دو سال پیش به استقلال بیاید اما شرایط برای او مهیا نشد البته امسال به خواسته‌اش رسید و حالا می‌تواند در کنار قاعدی و دیاباته، خیال استقلال را از بابت مهاجم راحت کند. امیدوارم مطهری بتواند با آرامش و بدون حاشیه، کارش را در استقلال آغاز کند.

* تمرینات استقلال باید زودتر آغاز می شد

خوشحالم استقلال تمریناتش را آغاز کرد، این اتفاق باید زودتر انجام می‌شد اما با توجه به شرایطی که تیم داشت، وضعیت سرمربی آن مشخص نبود ما روزهای زیادی را از دست دادیم اگرچه روز گذشته شنیدم برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی، حاضر نبودند در تمرین حضور پیدا کنند اما شروع تمرینات اتفاق خوبی بود. من امیدوارم استقلال تا اولین بازی خود در نیم فصل دوم به آمادگی کامل از لحاظ بدنی و تاکتیکی برسد.

* اگر می خواهیم استقلال به صدر برگردد از مجیدی حمایت کنیم

امیدوارم هواداران کنار تیم باشند. استقلال روزهای سخت و بحرانی را سپری کرده اما همه باید دست به دست هم بدهیم و حالا که مجیدی سکان هدایت استقلال را بر دست گرفته، از وی حمایت کنیم؛ البته اگر می‌خواهیم استقلال دوباره به صدر جدول بازگردد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار