استقلال در آسیا

با توجه به تنش های موجود میان ایران و آمریکا، تیم های عربی از AFC خواسته اند بازی هایشان با نمایندگان ایران در زمینی بی طرف برگزار شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، با افزایش تنش بین ایران و آمریکا و در آستانه دیدار استقلال با الکویت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه با نامه نگاری با AFC در تکاپو افتاده است تا میزبانی را از باشگاه استقلال و شهر تهران بگیرد.

بعد از آنکه باشگاه الکویت درخواست تعویض زمان بازی پلی‌آف با استقلال را مطرح کرد، سایت الانبا در ادعایی تازه‌ عنوان کرد مصاف دو تیم که طبق تقویم قرار است در تاریخ یک بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار شود،‌ به دلیل مسائل سیاسی با 4 روز تاخیر در تاریخ 5 بهمن در شهر دوحه قطر انجام می‌شود.

ولید الفراج

همچنین به گزارش استقلال نیوز، ولید الفراج در شبکه تلویزیونی SBC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکم به میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان خود در بازی‌های لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف می‌دهد.

دلیل اصلی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان تنش‌های اخیر این کشور با آمریکا است.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بدین معنا نیست که حریفان تیم‌های ایرانی هم باید در زمین بی‌طرف از آنها میزبانی کنند. فقط تیم‌های ایرانی باید بازی‌های خانگی خود را در زمین بی‌طرف انجام دهند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ قریب گزینه مدیرعاملی استقلال شد؛ الکویت خواهان برگزاری دیدار در زمین بی طرف!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار