علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان برابر الاهلی با برنامه کار کردند و در صورت برطرف کردن ضعف خط دفاعی می‌توانند به مراحل بالاتر صعود کنند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، درباره برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راهیابی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* برتری پرگل استقلال مقابل الاهلی عربستان؟

بازی را خوب شروع کردیم در تمام نقاط عملکرد خوبی داشتیم. هافبک‌های استقلال اجازه بازیسازی به حریف ندادند و در خط جلو نیز از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم. در دفاع، ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود، اما در مجموع بازیکنان شاداب بودند و خوب کار کردند. نتیجه این خوب کار کردن، برد پرگل بود. استقلال در بازی با الشرطه هم باید برنده می‌شد، اما در نیمه نخست به مشکل خورد و نتوانست در نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کند. در دیدار با الاهلی از خط دروازه گرفته تا فوروارد، بازیکنان نمایش خوبی داشتند. استقلال با برنامه بازی کرد و توپ را خیلی خوب در زمین به جریان می‌انداخت.

* شانس آبی‌پوشان برای موفقیت در مراحل حذفی؟

اگر استقلال همانند بازی با الاهلی باشد و اشتباهاتش را کمتر کند، می‌تواند به مراحل بالاتر برود. تنها مسئله استقلال، خط دفاعی است که در بازی با الاهلی هر زمان که بازیکنان این تیم به محوطه جریمه می‌آمدند، مشکل‌ساز می‌شدند. نباید به حریفان به راحتی فضا بدهیم.

* مجید نامجومطلق در شرایط بحرانی پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی هدایت استقلال را پذیرفت و برخی‌ انتظار صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند

نامجومطلق استقلالی است و هر فردی که استقلالی است، باید کمک کند. کسی که کمک نمی‌کند، در فکر مسائل دیگر است. نامجومطلق گفته هر چه دارد از استقلال است. او سال‌ها در استقلال بازی کرده و جای تعجب ندارد که هدایت تیم را پذیرفته است.

* صحبت پایانی؟

صعود استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس نیز حریفش را شکست دهد تا حداقل دو نماینده در مرحله حذفی داشته باشیم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تاج آبروی ایران در آسیا؛ الاهلی عربستان مقابل استقلال بزرگ زانو زد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار