علی جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: متأسفانه اول میان فتح‌الله‌زاده و موسوی اختلاف انداختند و پس از آن هم خود حاجی را برای استعفا تحت فشار گذاشتند!

    

 به گزارش استقلال نیوز، در حالی که علی فتح‌الله‌زاده شنبه شب اعلام کرد به دلیل بیماری شدید از سمتش در باشگاه استقلال کناره‌گیری می‌کند، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعای جدید و عجیبی را مطرح کرد، که در ادامه می خوانید:

   

* شرایط بد این روزهای باشگاه استقلال؟

اگر فتح‌الله‌زاده می‌ماند و خلیل‌زاده، منزوی، موسوی نیز کنارش قرار می‌گرفتند و یک نفر دیگر هم به عضویت هیئت‌مدیره درمی‌آمد قطعاً مشکلات استقلال کاهش پیدا می‌کرد، اما متأسفانه اول میان فتح‌الله‌زاده و موسوی اختلاف انداختند و پس از آن هم خود حاجی را برای استعفا تحت فشار گذاشتند! در نهایت هم به هدف خودشان رسیدند. من ریشه تمام این مشکلات را رئیس مجمع و وزارت ورزش می‌دانم. متأسفانه آقایان با رنگ پیراهن استقلال مشکل دارند. عده‌ای از مدیران ورزش ما به خاطر قهرمانی‌های استقلال در آسیا و ستاره‌هایی که روی پیراهن تیم ما نقش بسته، اما تیم محبوب خودشان این ستاره‌ها را ندارد، با مجموعه استقلال مشکل دارند و دلشان نمی‌خواهد این تیم موفق شود.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اتفاقی عجیب و تکراری/ ادامه سناریو محبوب کُشی وزارت ورزش؛ فتح الله زاده نیامده رفتنی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار