صمد مرفاوی

سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: اینکه یک تیم را در 10 هفته به پایان لیگ برتر قهرمان معرفی کنند اصلا منطقی نیست مگر چه اندازه اختلاف امتیاز وجود دارد که چنین تصمیمی گرفته شود! 

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص شرایط فوتبال ایران پس از تعطیلی لیگ برتر و همچنین وضعیت استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* لغو مسابقات به ادامه شیوع بیماری کرونا بستگی دارد

بحث تکلیف تیم های قهرمان و سقوط  کرده به این مسئله بستگی دارد که وضعیت کنونی تا چه زمانی ادامه داشته باشد. اگر تا پایان اردیبهشت نیز شرایط به این شکل باشد، می‌توان بازی‌های باقی مانده لیگ را به صورت فشرده برگزار کرد.

* لیگ به صورت فشرده برگزار شود

با توجه به اینکه لیگ دسته اول و دوم را داریم و بحث تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده مطرح است، لغو لیگ این مسائل را بهم می‌ریزد. اگر لیگ‌ها را به صورت فشرده برگزار کنند، منطقی‌تر است. مسابقات و برنامه‌ریزی‌های لیگ همیشه طبق برنامه پیش نرفته و اشکالی ندارد مسابقات لیگ بعدی با تاخیر آغاز شود!

* مسابقات فوتبال باید برگزار شود

اگر قرار است تیمی را قهرمان کنند، کل فصل باید بهم بریزد و آن را لغو کنند. زمانی هست که مثل انگلیس تیم لیورپول با اختلاف در صدر باشد که تیم‌های دیگر نتوانند به آن برسند، شرایط کمی فرق می‌کند. اگرچه این موضوع هم درست نیست و مسابقات باید برگزار شود.

*  وقتی فتح‌الله‌زاده آمد گفتم خدا آخر و عاقبتش را به خیر کند

فتح‌الله‌زاده مدیر باتجربه‌ای است اما مدیریت الان با گذشته فرق کرده است. بازیکنان امروزی، شرایط لیگ و باشگاه تفاوت زیادی با قبل کرده‌اند. در اینکه فتح‌االه‌زاده مدیر کاربلدی است، شکی نیست اما شرایط استقلال خیلی سخت است. وقتی فتح‌الله‌زاده آمد گفتم خدا آخر و عاقبتش را به خیر کند.

* شرایط استقلال نگران کننده است

وضعیت استقلال خیلی سخت است و پیروزی نیز این شرایط را دارد‌  وضعیت استقلال با این بدهی‌ها بحرانی است و نیاز به تدبیر و برنامه دارد تا بتوان مشکلات را حل کرد. شرایط استقلال آنقدر سخت است که مدیری مثل فتح‌الله‌زاده پس از دو سه هفته نیامده رفت. حالا می‌خواهد بیماری باشد یا هر موضوع دیگری. شرایط استقلال نگران کننده است.

* استقلال تیم پشتیبانی خوبی ندارد

استقلال به لحاظ فنی می‌تواند شرایط بهتری داشته باشد به شرطی که تیم پشتیبانی خوب باشد که متاسفانه نیست.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

صمد مرفاوی: در استقلال فعلی تفکرات استراماچونی حاکم است؛ اسکوچیچ گزینه خوبی برای تیم ملی ایران بود!

 

دیدگاه‌ها  
سعید
0 #1 سعید 1399-01-07 01:06
آقای سلطانی فر خدا خودش برات جبران کنه بنده بعنوان یه استقلالی خوب میفهمم چطوری این چند ساله با برنامه ریزی به استقلال ضربه زدی من با هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم فقط از خدا میخوام جوری برات جبران کنه که همه ببینن تا از موقعیت شغلی و پول بیت المال برای رسیدن به علایق شخصی نباید استفاده کرد.خدا نگذره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار