شیخ دیاباته

مهاجم اهل مالی استقلال گفت: به هواداران استقلال اطمئنان می دهم که در کنار آنها باقی خواهم ماند و مسائل مالی به زودی رفع خواهد شد.

      

 به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی باشگاه استقلالدر گفتوگو با برنامه فرمول یک صداو سیما، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیش و همچنین تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * کرونا همه را تحت تاثیر قرار داده است

این یک ویروس است که همه را تحت تاثیر قرار داده است. امیدوارم راه حلی برای این معضل پیدا کنیم. کسانی که درگیر این بیماری هستند امیدوارم سلامتی خود را به دست بیاورند. اگر دقت داشته باشیم می شود راه حی برای این موضوع پیدا کنیم.

* شیخ دیاباته با چه زبانی باید پولش را بخواهد

 من هم شنیدم که دیاباته درخواست پول کرده است. نکته اول اینکه دیاباته پول خواسته و نکته دوم این است که شیخ دیاباته پول خودش را درخواست کرده  است. این 2 موضوع متفاوت است.شیخ دیاباته با چه زبانی باید پولش را بخواهد، چون کسی در باشگاه به زبان فرانسه صحبت نمی کند. دوم اینکه مهم برای من فوتبال بازی کردن است و اینکه هواداران و خودم و تمام ایرانی ها لذت ببرند. من شدیدا ایرانی ها را دوست دارم.

* استراماچونی ذوج من و قائدی را کشف کرد

اگر یادتان باشد استراماچونی من را به استقلال آورد. یک روز او با من صحبت کرد و گفت می خواهد قائدی را در کنار من بازی بدهد. من هم تشکر کردم چون قائدی انسان خوبی است. از همه بازیکنان تشکر می کنم که به من کمک کردند. ما یک کاپیتان هم داریم به نام غفوری که انسان خوبی است.

* هواداران بدانند که شیخ دیاباته همیشه می ماند

همه می دانیم استراماچونی مربی خوبی بود، من یک بازیکن فوتبال هستم و تمایل دارم که اجازه بدهند استقلال از این تغییرات عبور کند. استراماچونی از تیم جدا شده و مجید هم مربی خوبی است. امیدوارم همه با هم کار خوبی برای استقلال انجام دهیم تا هواداران لذت ببرند. یک پیام هم برای هوادران استقلال دارم نگران نباشید، شیخ دیاباته همیشه اینجا پیش شما است.

* شاید علیپور مدام به من فکر می کند!

در مورد شادی خنده دار علی پور بازیکن پیروزی هم باید بگویم که درست است که این ژست را انجام داد ولی او بدجنسی که نکرد. من خودم یک مهاجم هستم و این شرایط را درک می کنم. حتی پیش خودم گفتم شاید او در مدام به من فکر کرده است. علیپور کمی خجالتی است و  دفعه بعد نمی خواهم این حرکت را مقابل استقلال انجام دهد. اگر خواست این کار را تکرار کند(شادی گل) باید حالت تهاجمی داشته باشد

* به من می گویند شیخ بدون محدودیت

اینقدر فوتبال را دوست دارم که می خواهم تا وقتی می توانم گل بزنم، فوتبال بازی کنم. من حد و حدودی برای خودم قائل نیستم، به من می گویند شیخ بدون محدودیت.

* در ایران رنگ پوستم اصلا مهم نبود

من خیلی سفر کرده ام، هواداران فرانسوی و ایتالیایی را زیاد دیده ام،در دبی بوده ام و  به همه جای دنیا رفته ام ولی اگر بخواهم واقعیت را بگویم از هیجان هواداران ایرانی هیجان زده شده ام.از زمانی که به ایران رسیده ام با وجود اینکه رنگ پوست من تیره است ولی هیچ وقت احساس نکرده ام که رنگین پوست هستم. همه در این مدت به من احترام گذاشته اند و از همینجا می خواهم از تمام آفریقایی ها بخواهم که هر جا ایرانی ها را می بینید به آنها احترام بگذارند.

* کرونا اگر پایدار باشد من به سراغش می روم!

درست است که کرونا هنوز به مالی نرسیده ولی کشورهای هم مرز مالی با این مشک مواجه شده اند. برای کل آفریقا و مالی نگران هستم ، حتی برای آسیا و آمریکا. امیدوارم راه حل مقابله با کرونا را پیدا کنیم.خدا به ما هوش داده تا فکر کنیم، همه باید با هم متحد شویم تا با این ویروس مبارزه کنیم. به کرونا می گویم اگر دست بر ندارد شیخ دیاباته سراغ او می آید

به گزارش استقلال نیوز، دیاباته از پاسخ به سوالات دیگر پیرامون شایعه پیشنهاد از پرسپولیس که توسط کالدرون در نشست خبری پیش از دربی مطرح شد خودداری کرد.

اخبار استقلال

     


 مطالب مرتبط:

شیخ دیاباته: به ایران آمدم که چالش جدیدی را تجربه کنم؛ برای موفقیت استقلال تلاش می کنم

شیخ دیاباته مهاجم ترسناک استقلال؛ تیام جدید در راه است؟!

دیدگاه‌ها  
سعید
0 #1 سعید 1399-01-07 01:05
آقای سلطانی فر خدا خودش برات جبران کنه بنده بعنوان یه استقلالی خوب میفهمم چطوری این چند ساله با برنامه ریزی به استقلال ضربه زدی من با هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم فقط از خدا میخوام جوری برات جبران کنه که همه ببینن تا از موقعیت شغلی و پول بیت المال برای رسیدن به علایق شخصی نباید استفاده کرد.ما که دیگه کاری از دستمون نمیاد جز خدا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار