علی خطیر

دعوای جدید اسماعیل خلیل زاده و علی خطیر از ماجرای 88 هزار یورویی شروع شد که علی خطیر مدعی است باشگاه ترابزون به حساب زراعت بانک خلیل زاده در ترکیه واریز کرده بود

 

به گزارش استقلال نیوز، وقتی علی خطیر معاون ورزشی سابق تیم استقلال(تاج) در لایو اینستاگرامی اش ادعا کرد موقع جدایی استراماچونی از استقلال 88 هزار یورو پول این باشگاه در ترکیه، در حساب اسماعیل خلیل زاده بود و رییس هیات مدیره باشگاه می توانست با انتقال بی دردسر این پول به حساب مد نظر استراماچونی مانع فسخ قرارداد مربی ایتالیایی با استقلال شود، خلیل زاده ادعا کرد چنین چیزی صحت ندارد و او 88 هزار یورو را بلافاصله با 2 هزار یورو اضافی به حساب باشگاه استقلال واریز کرده است.

   

دعوای جدید خطیر و خلیل زاده که از یک لایو اینستاگرامی شروع شد، داغ جدایی استراماچونی را تازه کرد. حالا با این که 10 ماه است استراماچونی از استقلال رفته خیلی ها می پرسند ماجرای 88 هزار یورویی که می توانست مرد ایتالیایی را در استقلال نگه دارد چیست؟

استراماچونی در روز هایی که از باشگاه استقلال پول می خواست و تهدید کرده بود اگر 2 ماه دستمزدش را دریافت نکند، نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد اقدام خواهد کرد، استقلال 88 هزار یورو در حساب خلیل زاده نزد زراعت بانک ترکیه پول داشت. البته مدیران استقلال مدعی بودند در تهران هم موجودی دارند اما به خاطر تحریم ها نمی توانند این پول را به حساب استراماچونی در ایتالیا انتقال بدهند.در آن شرایط این 88 هزار یورو چون نزد بانک ترک بود، انتقالش ارتباطی به تحریم ها نداشت و می توانست مشکل استقلال و استراماچونی را حل کند.

اسماعیل خلیل زاده امروز مدعی شد این پول را بلافاصله با 2 هزار یورو اضافی به حساب باشگاه استقلال واریز کرده است اما منابع آگاه می گویند این پول تا دی ماه همچنان در حساب خلیل زاده بود و بعد از اینکه استراماچونی یک طرفه قرارداد را فسخ کرد، تازه برای انتقال این پول از بانک ترک به ایتالیا اقدام شد.

اما این پول چه زمانی به حساب رییس هیات مدیره استقلال رفت؟

متن نامه استقلال به باشگاه ترابزون برای پرداخت پول به حساب اسماعیل خلیل زاده

استقلال در نامه ای که 31 می 2019 برابر با خرداد 1398 برای ترابزون ارسال کرد از این باشگاه ترک خواست تا پول انتقال مجید حسینی را به این دلیل که به واسطه تحریم ها امکان ارسال پول به ایران وجود نداشت، به حساب خلیل زاده در زراعت بانک ترکیه واریز کند.

رسید واریز 88 هزار یورو به حساب اسماعیل خلیل زاده در زراعت بانک ترکیه

باشگاه ترک در تاریخ 30 اکتبر 2019 برابر با مرداد ماه 1398 به استقلال اطلاع داد که این پول را در تاریخ 28 ژوئن 2019 برابر با تیرماه سال گذشته به حساب اسماعیل خلیل زاده واریز کرده است.

این همان 88 هزار یورویی است که اگر آن روز ها که استراماچونی تهدید کرده بود بلافاصله بعد از آن که تاخیر باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدش از دو ماه رد شود، یک طرفه قرارداد را فسخ می کند، از ترکیه به ایتالیا منتقل می شد، مرد ایتالیایی را در استقلال نگه می داشت.

استراماچونی رفت، بعد از او فتحی هم به خاطر اعتراض هواداران استقلال رفتنی شد، حالا هم احمد سعادتمند رفته اما همچنان جناب خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال است!

منبع: خبرگزاری طرفداری

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گروکشی تاریخی در وزارت ورزش؛ پرسپولیس محروم شود استقلال را محروم می کنند!

وضعیت آشفته استقلال/ تمرکز دولت بر روی تیم قرمز؛ استقلال فرزندِ رها شده در خیابان!

اختصاصی استقلال نیوز/ وزیر اینطوری گل می زنه! محمود فکری حُسن ختام دو ماه بازی با احساسات هواداران

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار