محمود فکری

سرمربی جدید استقلال با اعلام اینکه تمرینات این تیم از فردا آغاز می شود گفت: کادرفنی من همان افرادی هستند که در نساجی من را همراهی می کردند.

 

گزارش استقلال نیوز، محمود فکری پیشکسوت باشگاه استقلال که گزینه اصلی هدایت این تیم یا قاطعانه تر بگوییم سرمربی جدید استقلال در فصل پیش رو می باشد پس از فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه نساجی در سازمان لیگ به محل ساختمان باشگاه استقلال آمد تا در خصوص مربیگری در این تیم مذاکراتی با مدیران باشگاه داشته باشد. فکری بعد از خروج از ساختمان باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از نظر او همه چیز تمام شده است اما در جلسه بعد از ظهر هیات مدیره موضوع نهایی خواهد شد، صحبت های مفصلی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* با استقلال هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم

همکاری من با باشگاه نساجی تمام شده، من از باشگاه نساجی استعفا دادم و فسخ قراردادم را هم گرفتم. مذاکراتی را با باشگاه استقلال داشته‌ایم. عصر امروز جلسه‌ای با هیأت مدیره خواهیم داشت که ان‌شاءالله به نتیجه برسیم، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم. از نظر مالی با استقلال مشکلی ندارم و دلیل عدم توافق کامل مسائل مالی نیست.

* باید پنج برابر قراردادم با باشگاه نساجی را پرداخت کنم

به دلیل اشتباه خودم نخواندم و امضا کردم و حالا باید تاوان رفاقت و اشتباه خودم را بدهم. باشگاه نساجی بدون اطلاع من بندی در قراردادم آوردند و من از آن اطلاع نداشتم. در این بند آمده بود اگر من پیشنهادی از باشگاهی داشته باشم باید پنج برابر قراردادم با باشگاه نساجی را پرداخت کنم. من بعد از بازی با استقلال از سازمان لیگ یک نسخه از قراردادم را گرفتم چون هر وقت از مسئولان نساجی می خوایتم یک نسخه از قراردادم را به من بدهند امتناع می کردند.

* متاسفانه ما استقلالی ها در عمل دوست نداریم استقلال نتیجه بگیرد

متاسفانه ما استقلالی ها فقط می گوییم استقلالی هستیم. در عمل با هم رفیق نیستیم و نه هوای استقلال را داریم و نه دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد. اگر مسئولان نساجی بندی در قرارداد من می گذاشتند در مورد اینکه بعد از بازی ها در میدان طالقانی قائمشهر من را اعدام کنند، من امضا می کردم چون من اشتباه کردم و از روی رفاقت اعتماد کردم و قرارداد را نخواندم می توانستند اعدام من را اجرا کنند.

* نساجی از نظری جویباری هم سو استفاده کرد

مسئولان نساجی از آقای نظری جویباری(باجناق محمود فکری) هم سو استفاده کردند. نظری جویباری را به خاطر اینکه از تجربه، منابع مالی و.. استفاده بکنند به هیات مدیره آوردند و بعد از نقل و انتقالات او را کنار گذاشتند. متاسفانه جو را به صورتی در آوردند که در قائمشهر به کسی که به نساجی خدمت کرده است فحاشی و بی احترامی می کنند.

* مدیران نساجی گفته بودند پیشنهادی داشته باشی نهایت همکاری را با تو خواهیم داشت

سال گذشته که با نساجی قرارداد بستم، مدیریت باشگاه نساجی به من اعلام کرد اگر پیشنهادی داشته باشی نهایت همکاری را با تو خواهیم داشت. این اواخر هم چنین پیشنهاداتی داشتم. شاید اگر به من می‌گفتند هیچ مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نکن، چون حرف زدم روی آن می‌ماندم اما متأسفانه دوستان روی حرف خود نماندند و کار به جایی رسیده که باید تاوان بدهم و این کار را هم انجام می‌دهم.

* اگر به نساجی نمی‌رفتم، نماینده مازندران الان در لیگ یک بود

خدا را شکر می‌کنم تیم خوبی برای نساجی بستم که بسیار ارزان بود، اما فراموش نکنید من 10 بازی برای نساجی مازندران مربیگری کردم و نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما شک نکنید اگر به این تیم نمی‌رفتم، نماینده مازندران الان در لیگ یک بود. مطمئن هستم آنها بدون من نتیجه نمی‌گرفتند. اگر یک کلمه مدیران نساجی به من می‌گفتند که بارسلونا هم تو را بخواهد نمی‌دهیم و نباید با این تیم مذاکره کنی روی حرفم می‌ماندم اما از آنجا که خود مدیران نساجی استقلالی بودند، گفتند ما به تو کمک می‌کنیم تا به استقلال بروی. 

* مدیران نساجی می خواستند من را سیاه کنند!

قرار بود به من کمک کنند نه اینکه درخواست 7 میلیاردی بدهند. اگر قرار بود من به ذوب‌آهن بروم همین رقم را می‌خواستند؟ قبل از لیگ قهرمانان آسیا، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی به آقای سعادتمند گفت اگر شما با فکری جمع‌بندی کردید خودتان بروید قرارداد ببنیدید و ما هیچ مشکلی نداریم. نمی‌دانم یا با این حرف می‌خواستند من را سیاه کنند یا اینکه حرف‌هایشان معانی دیگری داشت. 

* تمرین استقلال از فردا آغاز خواهد شد

استقلال تا به اینجا زمان را از دست داده و می‌دانم که شرایط سختی دارد. من هنوز تکلیفم با استقلال مشخص نشده و دوطرف به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. اگر ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد، تمرین تیم استقلال از فردا ان‌شاءالله آغاز خواهد شد.

* خانه ام را می فروشم و به خانه خودم استقلال برمی گردم

اینکه این باشگاه نساجی اعلام کرده از استقلال و فکری شکایت می‌کند، اشکالی ندارد شکایت کند. من باید تاوان رفاقتم را بدهم و باشگاه استقلال نباید هزینه ای بابت رضایتنامه من پرداخت کند. یک خانه خریده بودم آن هم با پول استقلال، اگر نیاز باشد آن خانه را می‌فروشم و به خانه خودم استقلال برمی‌گردم. 

* مدیران نساجی می گفتند اگر خواستی به استقلال بروی با تو همکاری می‌کنیم

تا آنجا که من می‌دانم برای مربیان قانون محرومیت در این زمینه وجود ندارد. متأسفانه یک بندی در قرارداد من وجود داشته که من بارها به مسئولان باشگاه گفتم آن را بردارید، آنها هم هر روز به من می‌گفتند نگران نباش ما با هم دوست هستیم و اگر خواستی به استقلال بروی با تو همکاری می‌کنم. در مجموع اگر قرار باشد اتفاقی هم بیفتد من جریمه خواهم شد. 

* بازیکنان استقلال همگی خوب هستند

بازیکنای جدید استقلال با نظر من جذب نشده اند. بازیکنان استقلال همگی خوب هستند چه بازیکنانی که در تیم بودند و چه بازیکنانی که تازه جذب شده اند و ما مشکلی از این بابت نداریم. این جزو خوشحالی‌های من است که می‌توانم با این نفرات کار کنم و ان‌شاءالله اگر قراردادمان نهایی شد برنامه‌ریزی لازم را خواهم کرد. 

* کادرفنی من همان اعضای کادر نساجی هستند

در خصوص جدایی علی کریمی و روزبه چشمی از استقلال حقیقتاً من با مسئولان باشگاه در این زمینه‌ها وارد جزئیات نشدم، فعلا سر نخواستن من دعوا است(با خنده). کادر فنی من هم همان نفراتی هستند که در نساجی با هم حضور داشتیم. البته دو پیشکسوت را به عنوان کمک، باشگاه معرفی کرده که آنها هم به جمع ما اضافه می‌شوند.

* جلسه بعد از ظهر وضعیتم را مشخص می کند

در مورد حضورم در استقلال همانطور که گفتم جلسه بعدازظهر برگزار می‌شود و باید اعضای هیأت مدیره در این زمینه صحبت کنند. از نظر من مشکلی وجود ندارد و ان‌شاءالله از آن طرف هم مشکلات حل شود.

* فلسفه من احترام است نه کُری خوانی

فلسفه من احترام است و اینکه قرار باشد فضای مجازی را آلوده کنیم کار درستی نیست. همه چیز در مستطیل سبز خلاصه می‌شود و خود من زمانی که بازی می‌کردم بارها درون زمین با بچه‌ها دعوا می‌کردیم اما بیرون زمین با هم رفیق بودیم. بهترین کار احترام است و اینکه از حالا بخواهیم برای دربی کری بخوانیم خیلی زود است. من با احترام رقابت می‌کنم و همه رقبا را دعوت به رقابت جوانمردانه می‌کنم.

* هواداران در موفقیت استقلال سهم زیادی دارند

مطمئنا هواداران در موفقیت استقلال سهم زیادی دارند و انشاالله اگر من به استقلال آمدم هواداران کمک بکنند تا بتوانیم تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 
 
 

 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار