حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سعادتمند به جای درآمدزایی فقط به بدهی های باشگاه استقلال اضافه کرده است و وعده های اقتصادی او بیشتر باعث ضرر باشگاه شده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با تهران ورزشی در مورد شرایط استقلال پس از انتخاب محمود فکری و همچنین بحث  بدهی های سعادتمند توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مذاکره با فکری با اطلاع این باشگاه صورت گرفت

پس از کنار رفتن سعادتمند تلاش کردیم کارها را تقسیم کنیم و هر عضو هیئت مدیره، بخشی از کار را دنبال کرد. ساعت‌ها درباره سرمربی تیم بحث شد و مطابق شاخص‌ها به چند گزینه رسیدیم و وضعیت سرمربی را تعیین تکلیف کردیم. مقدمات جلب رضایت باشگاه نساجی زمان‌بر شد و مذاکره با فکری با اطلاع این باشگاه صورت گرفت.

* آماده ایم رضایت مدیران نساجی را بگیریم

مذاکراتی با مالک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره نساجی داشتیم و درباره مبلغ پرداختی صحبت کردیم. شاید دوستان صلاح ندانند درباره رقم صحبت کنیم و رقم موردنظر را اعلام نمی‌کنم. بحث ما این نبود که رقمی پرداخت نمی‌کنیم. البته ترجیح ما این است که پولی ندهیم، اما گفتیم حاضریم این مبلغ را پرداخت کنیم.

* به نماینده مازندران در مجلس حق می دهم

نظر نماینده مردم مازندران، محترم است و او حق دارد مطابق مصالح مربوط به استان خود، مطالبی بگوید، اما انتقال مربی و بازیکن کاملاً حرفه‌ای و طبیعی است. حق می‌دهیم بخواهند اتفاقاتی که فکری در نساجی رقم زد، استمرار داشته باشد و ما هم می‌خواهیم استقلال به جایگاه واقعی خود بازگردد.

 *  درخشش استقلال را در آسیا را هیچ تیم ایرانی نداشته است

هوادار انتظار درخشش استقلال در آسیا را دارد و در این موضوع صاحب حق است. تیم‌های ایرانی تاکنون نتوانسته‌اند درخشش استقلال را در آسیا داشته باشند و هواداران انتظار دارند تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم. این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم از مربی باکیفیت استفاده کنیم که در دنیای حرفه‌ای طبیعی است.

* سرپرستی مظلومی قطعی نیست

نمی‌توانم در مورد سرپرستی مظلومی قطعی حرف بزنم و در این باره در هیئت مدیره تصمیم نگرفتیم. با توجه به نبود مدیرعامل، مسئولیت اول و آخر هر تصمیم باشگاه با هیئت مدیره است و اعضای کادر اجرایی هم مجری تصمیمات آن محسوب می‌شوند. عبدیان مأمور مذاکره با بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد و نیز مذاکره با بازیکنان موردنظر باشگاه است. او تلاش می‌کند سرپرست یا سایر اعضا در کنار تیم باشند و صحبت‌هایی شده است، اما تصمیم نهایی را نگرفتیم و مقدمات اجرای کار را فراهم می‌کنیم.

* هر چه فکری برای موفقیت به آن نیاز دارد، باید در اختیارش باشد

ممکن است بخشی از دستیاران مدنظر فکری در نساجی بوده باشند. ممکن است برخی افراد با نظر او در نساجی بمانند یا به باشگاه دیگری منتقل شوند.افرادی که اسامی آنها در قرارداد آمده است، به‌عنوان مربیان استقلال فعالیت می‌کنند. هماهنگی کادرهای فنی و مدیریتی و یکصدایی تیم می‌تواند استقلال را از گذشته موفق‌تر کند. هر چه فکری برای موفقیت به آن نیاز دارد، باید در اختیارش باشد و ما کوتاهی نمی‌کنیم.

* از هواداران می‌خواهم به تصمیم فکری اعتماد کنند

اینکه گفته می شود عزیزیان پرسپولیسی است باید بگویم که فقط او چنین شرایطی ندارد و بازیکنان و مربیانی بودند که بین استقلال و پرسپولیس جابه‌جا شده‌اند. کسی در استقلالی بودن فکری شبهه ندارد و اگر او به این نتیجه برسد که کسی می‌تواند به استقلال کمک کند، باید از او حمایت کنیم. از هواداران می‌خواهم به تصمیم فکری اعتماد کنند.

* برای استقلال حتماً مدیرعامل خوب پیدا می‌شود

برای استقلال حتماً مدیرعامل خوب پیدا می‌شود، اما ممکن است کسی که می‌خواهد مدیرعامل شود، در این شرایط اقتصادی ریسک نکند به این سمت انتخاب شود. ما می‌توانیم به گزینه‌هایی برسیم که استقلال را مدیریت کنند، اما انتظاراتی داریم که کادر مدیریتی باید آن را برآورده کند.

* وعده های درآمدزایی سعادتمند فقط قرض بود

در زمان حضور سعادتمند گزارش مستندی نداشتیم. پس از رفتن او، مددی و نوروزی گزارشی دادند که به همین نتیجه رسیدیم. فهمیدیم بسیاری از ارقام، آورده نبوده و فقط به بدهی‌های باشگاه اضافه کرده است. بخشی از آن کمک‌های بلاعوض بوده است، اما نسبت به رقم کل بسیار ناچیز است و نمی‌توان آن را آورده نامید.

* بیشتر از اینکه به استقلال کمکی شود، به بدهی‌ها اضافه شده است

همچنین سعادتمند اعلام کرد قرارداد کارگزار را فسخ می‌کند که این کارگزار هم گفت حاضرم مبلغی را که پرداخت کرده‌ام، پس بگیرم تا فسخ کنم. این عدد هم باید به بدهی‌های باشگاه استقلال اضافه شود. بخشی از پرداختی‌های چند ماه اخیر از محل دارایی بلوکه شده باشگاه از AFC و فیفاست و بخشی از آن، قرض‌الحسنه است. متأسفانه بیشتر از اینکه به استقلال کمکی شود، به بدهی‌ها اضافه شده است.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: سعادتمند خواهان فسخ قرارداد کارگزار باشگاه است؛ از وضعیت بازگشت استراماچونی خبر ندارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار