تمرین استقلال

تمرین نوبت تیم فوتبال استقلال با حضور یک میهمان در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

                

به گزارش استقلال نیوز، تمرین نوبت صبح امروز(یکشنبه 20 مهر 99) تیم فوتبال استقلال، از ساعت 09:45 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

   

* مهدی امیرآبادی که زمانی با محمود فکری در استقلال همبازی بود در تمرین امروز حضور داشت و برای دقایقی با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

تمرین استقلال

* کادر پزشکی استقلال طی روزهای اخیر در تمرینات شرکت نکردند تا بازیکنان خاطی فرودگاه قطر بابت رفتارشان عذرخواهی کنند که در نهایت روز گذشته این اتفاق رخ داد و با اعلام سایت باشگاه استقلال 3 بازیکن این تیم با جریمه مواجه شدند. در نهایت همکاران دکتر نوروزی در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن کار با توپ و موانع را انجام دادند و زیر نظر کادر فنی در چهار ایستگاه تمرینات سرعتی و استقامتی را برگزار کردند. 

* پاسکاری در زمین کوچک بخش آخر تمرین نوبت صبح بود.

* تمرین امروز بازیکنان استقلال در ساعت 11:00 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی در حاشیه تمرین امروز صبح در خصوص حضور فکری در استقلال و کادر فنی جدید این تیم گفت:

یک مجموعه تمام استقلالی دور هم جمع شده اند. امیدوارم همانطور که به مربیان خارجی فرصت داده می شود به مربیان داخلی هم این فرصت را بدهیم. اگه به دوره مربیگری برانکو و استراماچونی در تیم های پرسپولیس نگاه کنیم 4،5 هفته اول نتایج خوبی بدست نمی آوردند، اما حمایت شدند و به نتایج خوب رسیدند.  مهدی امیرآبادی در خصوص حضور فکری در استقلال و کادر فنی جدید این تیم گفت: یک مجموعه تمام استقلالی دور هم جمع شده اند. امیدوارم همانطور که به مربیان خارجی فرصت داده می شود به مربیان داخلی هم این فرصت را بدهیم. اگه به دوره مربیگری برانکو و استراماچونی در تیم های پرسپولیس نگاه کنیم 4،5 هفته اول نتایج خوبی بدست نمی آوردند، اما حمایت شدند و به نتایج خوب رسیدند.

وی ادامه داد: از مدیران خواهش می کنم وقتی برنامه از یک مربی ایرانی می گیرند به او فرصت بدهند و تا 2،3 باخت می آورد برای تعویض مربی فوری جلسه هیأت مدیره نگذارند.  مظلومی و مرفاوی سرمربی این تیم بوده اند و من با آنها کار کرده ام. دیگر افرادی که کنار این مربی قرار دارند، بازیکنان اسبق تیم بوده اند و افتخارات زیادی داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که برای اینکه استقلال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید، از هواداران چه انتظاری دارید، بیان کرد: در این چند سال استقلال هر ضربه ای خورده، از مدیریت خورده است. فقط دلم برای هوادارانمان می سوزد که از این مدیریت و بی برنامگی واقعاً‌ ضربات زیادی خورده اند.

پیشکوست استقلال تصریح کرد: از هواداران و پیشکسوتان خواهش می کنم همانطور که به مجیدی، منصوریان و نامجومطلق فرصت داده شد به فکری هم فرصت بدهند زیرا او تجربه دارد و کاپیتان تیم ما بوده است. او با ابهتی که دارد، می تواند جلوی بازیکن سالاری را بگیرد.

امیرآبادی افزود: الان دیگر فکری زمانی ندارد که تیم را بسازد چون زمان از دست رفته است. اکنون بیشتر تیم ها اردو رفته اند و بازیهای تدارکاتی شان را انجام داده اند اما فکری نمی تواند مهره ای را جایگزین کند زیرا پنجره نقل و انتقالات بسته است.

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد خاطرنشان کرد: هر مدیری روی کار می آید فقط وعده و وعید می دهد، پس کی عمل می کنید که استقلال هر چه زودتر از این بحران خارج شود؟ امیدوارم فکری با درایتی که دارد، بتواند هر چه زودتر تیم را به آمادگی لازم برساند که به لیگ راه پیدا کند.

پیشکسوت استقلال به درخواست مالی زیاد علی کریمی بازیکن استقلال واکنش نشان داد و گفت: آقای علی کریمی اگر شما علی کریمی شدی، مطمئن باش که با پیراهن استقلال بوده است. امیدوارم هنگام عقد قرارداد هم در این شرایط استقلال تمهیدات ویژه ای در نظر بگیری.

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

عکس از رضا سعیدی پور

اخبار رسمی باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ حضور بچه غول در تمرین آبی ها؛ شجاعیان همچنان غایب تمرین استقلالی ها

گزارش تمرین شنبه صبح استقلال/ بدنسازی در سام فیت؛ غیبت کاپیتان غفوری و داریوش!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ معارفه فکری توسط مددی؛ بازیکنان با گل به استقبال کادر جدید رفتند!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ غیبت کاپیتان غفوری؛ تمرین پنالتی آبی پوشان!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی؛ مرور برنامه های تاکتیکی با ذخیره ها!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ حلقه ی اتحاد برای شکست الاهلی؛ کاپیتان بی مشکل تمرین کرد!

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی در سالن وزنه؛ برنامه تاکتیکی نیمکت نشینان در دوحه قطر!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار