چند خبر کوتاه از استقلال

پنجشنبه شب در جلسه بین مسئولان باشگاه استقلال و وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلات این باشگاه نکاتی گفته شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال(تاج) در خبری کوتاه در خصوص گزینه بودن آقای فرهاد حمیداوی برای سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال  را  تکذیب کرد.

                             

*باشگاه استقلال پیشنهاد مدیرعاملی حمیداوی را تکذیب کرد!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز (شنبه) در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر مذاکره وزارت ورزش و جوانان در خصوص گزینه بودن آقای فرهاد حمیداوی برای سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور  تکذیب می‌شود.

نشر چنین اخباری تنها با هدف بهم زدن تمرکز دو باشگاه شهرخودرو و استقلال انجام می‌شود و صحت ندارند.

باشگاه استقلال در حال حاضر به دنبال پرداخت بدهی شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا بتواند با ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش پر قدرت در لیگ برتر شرکت کند.


  

* آرزوی موفقیت باشگاه استقلال برای سیدمهدی رحمتی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سید مهدی رحمتی کاپیتان و بازیکن پیشین استقلال امروز به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

سید مهدی رحمتی چیزی حدود یک دهه سنگربان استقلال بود و در بیش از ۲۵۰ بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و رکوردهایی را از خود در این تیم به جای گذاشت. کاپیتان سابق استقلال با این تیم چندین عنوان قهرمانی را هم تجربه کرد.

باشگاه استقلال ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مهدی رحمتی طی سالیان متمادی حضورش در استقلال، برای او به این وسیله آرزوی موفقیت در دیگر مراحل زندگی‌اش از جمله موفقیت در کسوت مربی‌گری را دارد.


* جلسه وزارت ورزش با مسئولان استقلال

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه‌ای که شب گذشته در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مددی سرپرست باشگاه استقلال و خلیل‌زاده رییس هیئت مدیره باشگاه برگزار شد مسائل و مشکلات باشگاه استقلال مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد در اولین فرصت بدهی‌های خارجی باشگاه پرداخت تا پنجره نقل و انتقالات باز شود.

همچنین درخصوص آخرین گزارش مالی و حسابرسی باشگاه برای برگزاری مجمع عمومی ورود به بازار سرمایه نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و قرار شد برای انتخاب کارگزار مناسب جهت تامین منابع مورد نیاز پیگیری‌های عاجل توسط هیئت مدیره و سرپرست باشگاه صورت گیرد.


 

* تایید واریز مطالبات شيخ دیاباته توسط مدير برنامه هاي این بازیکن

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از واریز مطالبات شيخ دیاباته، مدير برنامه هاي این بازیکن امروز تایید کرد که پول در حساب ايشان منظور شده است. وی اعلام کرد: اين بازيكن تست کرونا داده است و منتظر صدور مجوز خروج از کشور فرانسه می باشد تا ظرف چند روز آینده برای شرکت در تمرینات استقلال راهی ایران شود.

اخبار استقلال

         


مطالب مرتبط:

علیرضا اکبرپور: کادرفنی جدید کار سختی خواهد داشت؛ کمیته پیشکسوتان دوست دارد فقط خودشان در همه مراسمات باشند

بهتاش فریبا: کادرفنی فعلی استقلال با خرد جمعی موفق می‌شود؛ مجلس قول برخورد با دلالیسم را داد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار