جعفر سمیعی مدیر حراست وزارت ورزش

در حالیکه باشگاه استقلال نزدیک به 2 ماه است که مدیرعامل ندارد اما در سوی دیگر وزیر ورزش در کمتر از یک هفته مدیرعامل باشگاه پیروزی را انتخاب کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیش از 40 روز است که احمد سعادتمند در کوران فصل نقل و انتقالات و در گیر و دار پرداخت بدهی به شفر برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی با رای اکثریت اعضای هیات مدیره و با دستور مستقیم وزیر ورزش از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

بعد از گذشت بیش از یک ماه اما همچنان باشگاه بزرگ استقلال با سرپرست موقت اداره می شود و خبری از انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه بزرگ نیست.

 

اما در سوی مقابل رسول پناه سرپرست باشگاه پیروزی پس از پرداخت نزدیک به 2 میلیون یورو از مطالبات برانکو و بعد از افشاگری های جنجالی و وارد کردن اتهامات سنگینی از جمله دلالی به کادرفنی این تیم از جمله یحیی گل محمدی و کریم باقری با فشار مافیای رسانه ای و هواداران این تیم چند روز پیش مجبور به استعفا از سمت خود شد.

حالا خبر رسیده که جعفر سمیعی مدیر حراست وزارت ورزش بلافاصله به عنوان مدیرعامل این باشگاه منفور منصوب شده است. البته که این قضیه آنقدرها هم عجیب نیست. شخصی از بدنه وزارت ورزش و یکی از افراد بسیار نزدیک به مسعود سلطانی فر برای اجرای برنامه های او در باشگاه محبوبش.

کاش وزارت ورزش در خصوص رفع مشکلات باشگاه استقلال هم این سرعت عمل فوق العاده را داشت اما گویا وزیر چون می داند مجلس توانایی استیضاح او را ندارد از اینکه تبعیض ها بین دو باشگاه دولتی را علنی کند هیچ واهمه ای ندارد.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

از کاویانپور تا رسول پناه.. صداهایی که توسط رسانه های حاکم بر فضای ایران حذف می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار