چند خبر کوتاه از استقلال

مدیران باشگاه استقلال برای مهاجم ارزنده خود که در هتل اقامت داشت خانه ای تهیه کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تیم فوتبال استقلال(تاج) همواره برای اخذ رضایتنامه بازیکنان از تیم هایشان با مشکلات فراوان و مبالغ گزاف مواجه می شود اما مدیران این تیم رضایتنامه بازیکنان خود برای انتقال به تیم های دیگر را به راحتی آب خوردن صادر می کنند.

      

* امیرحسین کارگر هم از استقلال جدا شد!

بعد از جدایی میلاد زکی پور و پیوستن او به گل گهر سیرجان دومین بازیکن جوان استقلال هم به این تیم تحت هدایت امیر قلعه نوعی پیوست.

امیرحسین کارگر بازیکن جوان استقلال بعد از اخذ رضایتنامه از مدیران این تیم به راحتی به گل گهر سیرجان پیوست تا فصل آینده فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.


 

 

* شیخ دیاباته خانه دار شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، منزلی برای شیخ دیاباته مهاجم استقلال تهیه شد و این بازیکن از هتل به محل زندگی جدید خود نقل مکان کرد.


 

 

* استقلال با بِرند جدید برای لباس تیم به توافق رسید!

در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند در استقلال او با شرکت آل‌اشپورت برای لیگ بیستم تمدید قرارداد کرده بود، اما مدیران کنونی باشگاه از برخی مسائل در قرارداد رضایت ندارند و در حال رایزنی با مسئولان برند لی‌نینگ هستند.

در همین ارتباط، عیسی براری، نماینده شرکت لی‌نینگ در ایران به میزان گفت: چهار یا پنج ماه است که با باشگاه در حال مذاکره هستیم؛ این حق باشگاه استقلال است که با هر برندی که می‌خواهد همکاری کند.

وی در خصوص شرایط مذاکرات تصریح کرد: در حال حاضر با احمد مددی، سرپرست باشگاه مذاکره کردیم و فعلاً قرار شد برای هفته اول لیگ بیستم لباس استقلال را تأمین کنیم و ادامه مذاکرات به بعد از هفته اول موکول شد که مسابقات وقفه‌ای دارد و در آن زمان برای ادامه کار تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نماینده شرکت لی‌نینگ در ایران در پایان پیرامون آینده همکاری این برند با باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا پایان نیم‌فصل را با شرکت چینی برای تأمین لباس با طرح اختصاصی به توافق برسیم./میزان


 

 

* مددی در خصوص البسه استقلال توضیحاتی ارائه کرد

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی  باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص اخبار منتشره مربوط به البسه تیم فوتبال استقلال گفت:

خبر اینکه تیم فوتبال استقلال لباس بازی، تمرین و یا هتل ندارد را تکذیب می‌کنم. ما با یک اسپانسر جدید در خصوص البسه تیم مذاکرات خوبی داشته‌ایم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

تیم ما از لحاظ لباس جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر در فصل جدید مشکلی ندارد و به زودی و پس از امضای قرارداد، نام اسپانسر جدید خود را اعلام می‌کنیم.


 

* برتری امیدها و شکست جوانان استقلال در دیدارهای تدارکاتی

دیروز امیدهای استقلال در دیداری دوستانه به مصاف تیم اتحاد سالار رفتند و با تک گل احسان روحانی به پیروزی رسیدند. احسان روحانی در این دیدار یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. سرمربی امیدهای استقلال آرش برهانی است.

همچنین تیم جوانان استقلال با سرمربیگری جوانان علی جانملکی سه شنبه گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه امام رضا به مصاف تیم امید نیروی زمینی رفت و در پایان با یک گل شکست خورد. جوانان استقلال هم در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش سید حسین حسینی به جدایی کادر پزشکی؛ زکی پور مسافر سیرجان شد!

شیخ ما برگشت/ ماجراجویی ببر سیاه با پنجه های طلایی برای آقای گلی مجدد و کسب قهرمانی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار