اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پرونده شفر

فردا استقلال(تاج) با پنجره بسته مجبور به آغاز لیگ برتر است و مدیران باشگاه ناتوانی خود را به گردن وینفرید شفر می‌اندازند.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی، اعلام رای نماید.

بر اين اساس، باشگاه استقلال با مستنداتی که ارائه داده است، کلیه طلب شفر را واریز کرده و مبلغ طلب وی به حساب وکیل ایشان این نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسوولان باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای ارائه تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست و به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد گروکشی دارد چراکه او، وينفرید شفر و ساشا شفر تصور نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه آقای شفر باوجود ادعای حرفه‌ای گری و علاقمندی به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت كشی در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد که قطعا باشگاه زیربار این زیاده خواهی نخواهد رفت.اين در حالی است كه اگر سرمربی اسبق بر اساس اصول حرفه‌ای فوتبال، با استقلال همکاری می‌کرد، پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شد و نگرانی در این زمینه وجود نداشت.

با اين اوصاف، امیدواریم با توجه به مستندات و مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، وينفرید شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.

خاطر نشان می‌شود؛ باشگاه استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، پرونده های مشابهی (جباروف و باشگاه پاختاکور) را هم پيش رو داشت كه بلافاصله پس از واريز طلب آن‌ها و با همكاری شايسته آنان، پرونده مربوطه در فيفا بسته شد.

به گزارش استقلال نیوز، در بیانیه ۷بندی هیات مدیره در خصوص اخراج سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، یکی از دلایل ناتوانی او در باز کردن پنجره بسته نقل و انتقالاتی استقلال بود.

حال که بیش از یک ماه از برکناری سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گذرد بهتر است هیات مدیره به این دو سوال مهم پاسخ بدهند:

اول اینکه سعادتمند پس از ناتوانی در باز کردن پنجره از مدیرعاملی استقلال اخراج شد، حال که شما هم در باز کردن پنجره ناتوان بوده‌اید، چرا از سمت خود نباید اخراج شوید؟

دوم اینکه هیات مدیره پاسخگو باشد چرا آقای خلیل‌زاده که بارها و بارها با دروغ‌های خود احساسات هواداران را جریحه دار کرده است همچنان به عنوان رئیس در هیات مدیره حضور دارد؟

چرا او را بازخواست نمی‌کنید؟

مگر او برای پرداخت مطالبات شفر یک هفته در ترکیه حضور نداشت؟مگر او وعده نداده بود دوشنبه یا نهایتا سه‌شنبه گذشته پنجره باز خواهد شد؟

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پرداخت به شفر/ باز شدن پنجره را از طریق فیفا پیگیری می کنیم!

این سه شنبه هم رفت و پنجره باز نشد/ از وعده های "دروغ زاده ها" خسته شدیم!

وزیر نمی خواهد پنجره استقلال باز شود/ افشاگری عبدیان از دخالت های مددی در امور نقل و انتقالات!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار