اسماعیل خلیل زاده

در حالیکه روز شنبه هفته آینده بازی های لیگ برتر آغاز می شود اما با بی لیاقتی مدیران باشگاه همچنان پنجره استقلال باز نشده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، رقابت های فصل جدید لیگ برتر از روز شنبه هفته آینده 16 آبان ماه در حالی آغاز خواهد شد که همچنان پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال(تاج) بسته است و به طبع آن قرارداد بازیکنان جدید این تیم در سازمان لیگ ثبت نشده است.

متاسفانه مدیریت فشل باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر به عنوان لیدر و رهبر آن نقش اول تمامی این افتضاحات است با مهره هایی چون اسماعیل خلیل زاده که کاری جز دروغ گفتن به هواداران و بازی دادن آنها ندارد، هنوز هم دست از سر استقلال مظلوم برنداشته و گویا نمی خواهند بردارند!

اسماعیل خلیل زاده که باید به او لقب "کذاب" داد، هفته گذشته در اینستاگرام خود وعده داد بود، دوشنبه و نهایتا سه شنبه همین هفته پنجره بسته استقلال باز خواهد شد اما گویا او نقشی جز دروغگویی در هیات مدیره ندارد باز هم به هواداران وعده کذب سرخرمن داد و آنها به سخره گرفت و در خلوت خود با سلطانی فر به ریش آنها خندید!(استوری اینستاگرامی خلیل زاده در خصوص زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را از اینجا بخوانید)

این اولین بار نیست که خلیل زاده به هواداران دروغ می گوید. به عنوان مثال ماجرای مذاکرات دروغین دوحه با استراماچونی که هفته ها هواداران فریب داد و همین آخری ادعای بازگشت دکتر نوروزی و دکتر ستوده در برنامه زنده تلویزیونی که خیلی زود توسط کادر پزشکی سابق تکذیب شد.

استقلال که به خاطر بی لیاقتی مدیران دست نشانده وزیر ورزش که مجری سیاست های کثیف او برای تضعیف این تیم بودند و هستند، بدون سرمربی و با پنجره بسته راهی لیگ قهرمانان آسیا شد تا شانس برای نتیجه گیری در این رقابت ها به حداقل برسد و حالا همان مدیران دست نشانده می خواهند با وعده های سرخرمن و سر کار گذاشتن هواداران، کاری کنند تا استقلال لیگ را بدون مهره های جدید و با تیمی نصف و نیمه آغاز کند تا با عدم نتیجه گیری هم از لحاظ روحی در وضعیتی آشفته قرار بگیرد و هم اینکه امتیازات حساس آغاز بازی ها را از دست بدهد.

در عجبیم چرا کادرفنی به این وضعیت اعتراض نمی کند؟ محمود فکری بداند که در صورت عدم نتیجه گیری هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 

         


 مطالب مرتبط:

شفر ادعاهای خلیل زاده را تکذیب کرد/ نمی دانم چرا برخی اصرار به گفتن حرفهای نادرست دارند

دکتر نوروزی به استقلال بر نمی گردد/ خلیل زاده چرا مدام دروغ می گوید؟!

اسماعیل خلیل‌زاده: منتظریم تا شفر به فیفا نامه بزند؛ مشکل دکتر نوروزی حل شد به استقلال بازگشت!

خلیل‌زاده خبر داد/ پنجره استقلال دوشنبه یا سه‌شنبه باز خواهد شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار