وینفرید شفر

بعد از بیانیه سراسر توهین باشگاه استقلال به شفر، وکیل او دریافت کل مبلغ طلب موکلش را تایید کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مشخص نیست کانال باشگاه استقلال توسط چه کسی اداره می شود و مدیران این باشگاه با کمک چه مشاورانی اقذام به انتشار بیانیه های ابلهانه همچون بیانیه امروز غروب علیه شفر می کنند.(بیانیه سراسر توهین مدیران استقلال علیه شفر را از اینجا بخوانید)

کمتر از 90 دقیقه بعد از انتشار بیانیه ای که در آن مدیران باشگاه استقلال شفر را متهم به گروکشی و وقت کشی برای گرفتن باج برای پسر(ساشا شفر) کرده بودند، کانال رسمی تلگرام باشگاه استقلال در پستی از تایید مبالغ واریزی به حساب مربی آلمانی توسط وکیلش خبر داد!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، وکیل وینفرد شفر با ارسال نامه ای  رسمی به باشگاه استقلال تایید کرد که کل مبلغ طلب شفر به حسابش واریز شده است.

این متنی بود که کمتر از 90 دقیقه بعد از بیانیه ای سراسر توهین به شفر در کانال تلگرام باشگاه منتشر شد و متاسفانه منتشرکنندگان این بیانیه نه تنها تا کنون از ایراد اتهام به شفر عذرخواهی نکردند بلکه هنوز آن را حذف هم نکرده اند!

کانال رسمی باشگاه استقلال

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه آقایانی که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هستند نه تنها وجهه بین المللی باشگاه بزرگ تاج را خدشه دار کردند بلکه با این بیانیه های عجولانه هواداران را هم آزرده می کنند.

به هر حال شفر جزیی از تاریخ باشگاه استقلال است و این کار دور از شخصیت، مرام و انسانیت است که مدیران استقلال با تهمت به او بخواهند بی لیاقتی و عدم مدیریت خود را توجیه کنند.

و در انتها متاسفیم برای باشگاه بزرگ استقلال که خبرهای مهم باشگاه قبل از انتشار از طریق کانال رسمی باشگاه در کانال خبرنگاری معلوم الحال سر در می آورد و همان خبرنگار نقش تطهیر کننده  آقایان در هیات مدیره را بر عهده دارد که این اصلا اتفاق خوبی نیست.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پنجره همچنان بسته؛ مدیران دنبال پرتغال فروش/ بیانیه‌ باشگاه استقلال در خصوص شفر قابل قبول هواداران نیست

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پرداخت به شفر/ باز شدن پنجره را از طریق فیفا پیگیری می کنیم!

این سه شنبه هم رفت و پنجره باز نشد/ از وعده های "دروغ زاده ها" خسته شدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار