حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به نظر من سوابق داور و عملکرد او در بازی های قبلی روی ذهنیت هواداران و بازیکنان تاثیر مستقیم دارد و انتخاب داور بایستی با کارشناسی دقیق صورت بگیرد. 

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال (تاج) در مورد شرایط استقلال و همچنین وضعیت این تیم پیش از شهرآورد نود و سوم توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم بازی جذاب و پرگلی را شاهد باشیم

شرایط بسیار خوبی داریم و تیم از جهات مختلف آماده این بازی بسیار مهم است. امیدواریم همه چیز طبق روال پیش برود و تماشاگران هم دیدار گرم، جذاب و پرگلی را شاهد باشند.

* عملکرد داوری در ذهنیت هواداران تاثیر دارد

اجازه بدهید درباره داوری موضع نگیرم اما اطمینان داریم هر چیزی که در نهایت باعث حرف و حدیث شود، موضع ایجاد می‌کند. بی تردید با کم اشتباه یا بی اشتباه  بودن عملکرد داور هیچ یک از دو تیم نمی توانند درباره تیم داوری موضع  بگیرند اما اشتباهات داوری می تواند روی ذهنیت تماشاگران که به دلیل کرونا نمی توانند در ورزشگاه حاضر باشند تاثیر بگذارد.

* سوابق داور روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد

سوابق داور و برخی سوت‌هایی که احیانا در گذشته نتایج بازی ها را تغییر داده است، روی ذهنیت تیم‌ها و هواداران تاثیر می گذارد. امیدواریم بازی دیدنی و از لحاظ داوری هم بی خطا و بی اشتباهی را شاهد باشیم.

 * برای برد دربی پاداش در نظر گرفته ایم

ما برای تمام بازی های مهم پاداش در نظر می گیریم. برای برد دربی هم پاداش در نظر گفته و باید آن را پرداخت کنیم. پادش های قبلی را هم پرداخت کرده ایم.

* اگر VAR بود نتایج بهتری کسب می کردیم

قطعا از سیستم VAR و هرگونه کمک به داور وسط استقبال می کنیم و بی تردید باورمان این است اگر این سیستم وجود داشت می توانستیم نتایج بهتری کسب کرده و با امتیاز بالاتر در صدر جدول باشیم.

* کارهای مربوط به کسب مجوز حرفه ای را انجام دادیم

تمام کارهای مربوط به کسب مجوز حرفه ای را انجام دادیم و تایید اولیه هم در سایت AFC منتشر شد. منتظر مجوز نهایی هستم اما به نظر نمی رسد برای کسب مجوز نهایی مشکلی داشته باشیم.

* باشگاه استقلال از تمام آزمون ها سربلند بیرون می‌‌آید

امکان دارد برخی مواقع افرادی در اتاق فکرهایی اقدام هایی را برای تحت تاثیر قرارداد دادن تیم ها در زمان بازی های مهم انجام بدهند و خیلی از اتفاق ها تازگی ندارد. همیشه این مسائل را شاهد بوده ایم اما اطمینان دارم روی ما تاثیری نمی گذارد و حتی از اینکه از تمام بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود، استقبال می‌کنیم. اطمینان داریم باشگاه استقلال از تمام آزمون ها سربلند بیرون می‌‌آید.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

محمد کاظمی: در فینال باختند همه چیز را گردن VAR انداختند؛ شکوری بگوید با چه رانتی عضو فدراسیون فوتبال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار