گودرز حبیبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جدایی میلیچ که از نظر من بهترین هافبک و مدافع چپ لیگ برتر بود عجیب و باورنکردنی است و باید دید چه اتفاقی افتاده که این بازیکن حاضر به جدایی شود.

به گزارش استقلال نیوز، گودرز جبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت آبی پوشان و تساوی این هفته در شهرآورد 93، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* دربی به تاریخ پیوست و تمام شد

این دربی با همه اتفاقاتش گذشت و به تاریخ پیوست و صحبت کردن درباره آن جز آنکه تمرکز تیم را برای دیدار مهمی که پیش رو است از بین ببرد، حاصل دیگری ندارد.

* استقلالی‌ها ناچارند دربی را فراموش کنند

استقلالی‌ها ناچارند دربی را فراموش کنند. امروز حریف ما تراکتور است؛ کادر فنی و بازیکنان باید به این دیدار و حریف امروزشان فکر کنند. برای آبی‌ها مهم کسب سه امتیاز بازی با تراکتور است.

* استقلال فرصت صدرنشینی را از دست ندهد

شاگردان فکری فعلاً با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز کمتر از صنعت نفت در رده دوم جدول قرار دارند و روز جمعه این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل تراکتور، بار دیگر به صدر جدول بازگردند و این موضوع اهمیت بازی روز جمعه را دو چندان می‌کند.

* جدایی میلیچ مشکوک و عجیب بود

من از پشت پرده جدایی میلیچ خبر ندارم، اما از نظر فنی می‌گویم میلیچ یکی از بهترین‌های لیگ برتر در پست دفاع چپ است و غیبت او در بازی‌های اخیر برای همه اهالی فوتبال جای سئوال داشت. دلیل تصمیم میلیچ را نمی‌دانم اما امیدوارم باشگاه اراده‌ای برای بازگشت او داشته باشد. قطعاً بازگشت میلیچ به ایران به مراتب بهتر از عدم بازگشت او خواهد بود. ما شنیده بودیم میلیچ دنبال تمدید قراردادش است اما به یکباره اتفاقات به سمت و سویی رفت که او با رفتنش همه را غافلگیر کرد.

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

توطئه دیگر از وزارت ورزش و عوامل گماشته/ میلیچ هم ایران را ترک کرد؛ میراث استراماچونی در راه سرمربی ایتالیایی!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار