گودرز حبیبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یه عده طوری وانمود می کنند که انگار فقط تیم خودشان از تعطیلی مسابقات ضرر کرده است در حالی که استقلال هم از این وقفه ضربه خورد. 

به گزارش استقلال نیوز ، گودرز جبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت آبی پوشان و همچنین بحث تعطیلی لیگ برتر، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال هم از تعطیلی مسابقات لطمه دید

تعطیلی فوتبال به همه باشگاه‌ها ضرر زد و استقلال هم از این بابت لطمه دید. بعضی از دوستان وانمود می‌کنند که تنها آنها از این بابت متضرر شده اند در حالی که این گونه نیست و همه تیم‌ها بعد از تعطیلی ناخواسته ضرر کردند.استقلال جدا از آخرین دیدارش در لیگ که مقابل گل گهر بود، روند خوبی داشت و ادامه این روند آبی پوشان را به رده‌های بهتری در جدول می‌رساند. اما مشخص نیست در صورت برگزاری هفته‌های باقی مانده شرایط تیم‌ها چقدر شبیه به شرایط قبل از تعطیلی مسابقات باش

* بهترین کار برای تعیین تکلیف مسابقات این فصل ادامه آن است

بهترین کار برای تعیین تکلیف مسابقات این فصل ادامه آن است. البته فدراسیون باید تصمیم منطقی بگیرد نه اینکه با یک تصمیم احساسی و عجولانه چالش جدیدی ایجاد کند. اما تنها ادامه برگزاری مسابقات است که می‌تواند پایانی بدون معترض برای این فصل داشته باشد. در غیر این صورت هر تصمیمی گرفته شود یکسری تیم‌ها راضی و یکسری که تعدادشان بیشتر است ناراضی خواهند شد.

* اکثر باشگاه‌ها خواستار لغو مسابقات هستند

می بینم اکثر باشگاه‌ها خواستار لغو مسابقات هستند و چون این تیم‌ها از ارکان لیگ برتر می‌باشند، باید به نوعی تصمیم گیری شود که بیشترین رضایتمندی در بین باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

* هواداران به باشگاه و مدیریت جدید آن اعتماد کنند

به هواداران که بسیار نگران تیم شأن هستند و صاحبان اصلی این تیم محسوب می‌شوند به عنوان برادر بزرگ‌تر و به عنوان فردی که در این باشگاه خاک خورده و چند پیراهن از شما بیشتر پاره کرده یک توصیه دوستانه و برادرانه می‌کنم و آن هم این است که به باشگاه و مدیریت جدید آن اعتماد کنید و اجازه بدهید که آنها با آرامش بیشتری کارشان را دنبال کنند.

* تحت فشار گذاشتن مدیران حاصلی جز تضعیف باشگاه ندارد

شاید در گذشته اتفاقاتی افتاده باشد که باعث بدبینی نسبت به مدیران شود، اما تحت فشار گذاشتن مدیرانی که باید بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرند حاصلی جز بر هم زدن تمرکز و تضعیف باشگاه ندارد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

گودرز حبیبی: تیمی درست کردند که در حد نام استقلال نیست؛ چک های حامیان مالی ما وصول نمی شود!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار