سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی ها از منافع خودشان دفاع می کنند و ما هم از منافع باشگاهمان دفاع می کنیم و در عرف فوتبال هم قهرمان کردن زودهنگام یک تیم معنی ندارد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد شرایط استقلال و همچنین بحث ناراحتی مجیدی از مدیریت باشگاه و ...، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* همه در تلاش برای بازگشت آرامش به استقلال هستیم

ارکان باشگاه از کادر مدیریت گرفته تا کادر فنی و دیگر عوامل تلاش می‌کنند آرامش به استقلال بازگردد.

* بین مجیدی و سعادتمند هیچ اختلافی وجود ندارد

در مورد جلسه دیروز مجیدی و سعادتمند باید بگویم که مسئله خاصی نبوده است. صحبت‌هایی که مطرح شد، صحبت‌هایی بود که بین هر مدیرعامل و سرمربی رد و بدل می‌شود. هر دو طرف صحبت‌های خودشان را انجام دادند که یکی از بحث‌ها امکانات بود که سعادتمند دستور اجرایی شدن آنها را داد.

* پس از انتشار عکس های زمین تمرین استقلال به خیلی چیزها شک کردم

اجازه دهید راحت درباره یک مسئله صحبت کنم، درست روزی که به باشگاه نامه زدم که چه زمانی‌ برنامه‌ها اجرا شود، حاشیه‌ها شروع و فیلم و عکس‌‌هایی از چمن مجموعه انقلاب منتشر شد. وقتی این اتفاقات می‌افتد آدم به یکسری چیزها شک می‌کند. این اتفاقات باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب را زیر سوال می‌برد. اجازه دهند که استقلال به آرامش برسد. خوشبختانه تصاویر زمین را همه دیدند که بهتر شده است.

* من سرپرست استقلالم و دلیل این شلوغ کاری ها را نمی فهمم 

هر زمان که هستم، کارم را انجام می‌دهم و اگر نباشم برای فرد دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم چرا این همه حاشیه و شلوغ کاری می‌شود. من سرپرست تیم استقلال هستم و بحث حکم و این چیزها نیست.

* از همه چیز مهم‌تر سلامت جامعه است

از همه چیز مهم‌تر سلامت جامعه است. به چه زبانی بگوییم‌ سلامتی از گرفتن جام و قهرمانی مهم‌تر است. اگر یکسری اتفاقات بیفتد و مشکلاتی برای جان انسان‌ها رخ دهد گرفتن جام هیچ ارزشی ندارد. ما تابع دستورات بالاتر از باشگاه استقلال هستیم‌. ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، اما نظر شخصی‌ام این است که تا زمانی که شرایط مهیا نباشد، برگزاری لیگ اشتباه است.

* در عرف فوتبال قهرمانی زودهنگام معنی ندارد

هر کسی نظری دارد و منافع خودش را می‌بیند. ما از منافع خودمان حرف نمی‌زنیم، بحث ما سلامتی انسان‌هاست. من نمی‌گویم چه تیمی قهرمان شود یا چه تیمی بیفتد‌. ما تصمیم گیرنده نیستیم  اما فوتبال عرفی دارد. تیم‌هایی بودند که در نیم فصل اول قهرمان شدند، اما نیم فصل دوم سقوط کردند. به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما خودم در لیگ هشتم در فولاد خوزستان بودم و در آخرین بازی لیگ، ذوب‌آهن با تساوی مقابل ما قهرمان می‌شد، اما شکست خورد و استقلال قهرمان شد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و معادلات زیادی بهم می‌خورد.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: رابطه من و مجیدی باعث پیشنهاد معاونت استقلال شد؛ وقت کافی برای قبول پیشنهاد معاونت ندارم

سعید رمضانی: در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه؛ خیال هواداران راحت، دیاباته برمی گردد

سعید رمضانی: جلسه امروز بررسی مشکلات استقلال بود؛ قبل عید بازیکنان شارژ مالی می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار