محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال محمود فکری یک تیم کاملا هوشیار است که با منطق فوتبال بازی می کند و این رویه باید در مقابل سایپا نیز حفظ شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با مهر، در خصوص وضعیت باشگاه استقلال و صدرنشینی این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

استقلال با فوتبال منطقی تراکتور را شکست داد

آبی پوشان یک بازی منطق و خوبی را به نمایش گذاشتند. برد در تبریز کار سختی است. خصوصاً در مقابل تراکتوری که به دنبال رسیدن به صدر جدول بود. استقلال یک فوتبال منطقی را انجام داد و به اعتقاد من روز، روز استقلال بود. فکری توانست با یک اَرنج خوب، بازی را از آن خود کند و بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کرده و به صدر جدول بازگردد.

 * پرس شدید استقلال باعث پیروزی این تیم شد

تا اشتباه در فوتبال وجود نداشته باشد، گلی به ثمر نخواهد رسید. به نظر من قدرت تهاجمی استقلال باعث شد تا آنها در خط دفاع اشتباهات زیادی داشته باشند. آبی پوشان آنقدر از جلو پرس کردند که باعث شدند خط دفاع تراکتور سازی اشتباهات فراوانی کند و این مسئله باعث شد تا استقلال به گل اول دست پیدا کند. در نیمه دوم هم استقلال درست برعکس بازی با پرسپولیس کاملاً بر بازی مسلط بود. اشتباهات خط دفاعی بسیار کم شد و ارائه یک بازی منطقی باعث پیروزی استقلال شد.

 * تغییر سرمربی تیم صدرنشین معنی ندارد

وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد و عملکرد قابل قبولی دارد برکناری سرمربی اش بی معنی است. فکری تا این جای کار عملکرد قابل قبولی داشته است. درست است که در چند بازی بد بودند اما دلیل نمی‌شود که کارنامه او را زیر سوال ببریم. آبی پوشان در چند سال گذشته درست بر خلاف این فصل، هیچ وقت شروع خوبی نداشتند اما استقلال امسال توانست نتایج خوبی گرفته و حالا صدرنشین باشد.

 * عده ای می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

متأسفانه افراد خاصی که به دنبال منافعشان در استقلال بودند حالا در این شرایط به دنبال حاشیه سازی هستند تا بتوانند تیم را وارد بحران کرده و شرایط را بر هم بزنند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند اما با شناختی که از فکری داریم به طور حتم اجازه نخواهد داد حواشی بر شرایط استقلال وارد شده و این تیم دچار بحران شود.

 * فکری نباید سایپا را دست کم بگیرد

بازیکنان سایپا بازی آخر خود را با پیروزی به پایان رساندند و این تیم می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. البته اگر استقلال داعیه قهرمانی دارد باید این تیم را به راحتی شکست دهد. اگر استقلال به دنبال این است که در پایان فصل جام را بالای سر ببرد باید حریفان را شکست دهد تا قهرمان این فصل لیگ شود اما فکری نباید سایپا را دست کم بگیرد زیرا این تیم بازیکنان باانگیزه ای دارد و یک مربی به نام صادقی دارد که تفکرات او امروزی است و چون مربی جوانی است مطمئناً تمام تمرکز خود را برای دانش بیشتر مربیگری به کار بسته تا بتواند موفق باشد.

* مجموعه این فصل استقلال ایده آل است

تمامی اعضای تیم چه آنها که بازی کردند و چه آنها که روی نیمکت بودند جزو بهترین‌ها بودند. وقتی یک تیم پیروز می‌شود همه با هم در این موفقیت شریک هستند و من اعتقاد دارم مجموعه استقلال خوب بود که توانست تراکتور را شکست دهد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پیمان صاحب جمعی: مظاهری نقطه قوت آبی پوشان است؛ ترکیب این خط حمله نباید تغییر کند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار