سعید لطفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به دولت حق داد که سراغ خصوصی سازی استقلال و پیروزی نرود زیرا این اتفاق در معادلات سیاسی تاثیرگذار است.

 به گزارش استقلال نیوز، سعید لطفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، درخصوص بحث واگذاری سرخ و آبی ها و وضعیت تیم ها در تعطیلی لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* فلسفه ورزش سلامتی انسان هاست

ویروس کرونا یک چالش جهانی است و فوتبال دنیا را مثل خیلی از رویدادهای دیگر تحت تأثیر خود قرار داده است. منطقی‌ترین تصمیم همین است که الان اتخاذ شده. یعنی تعطیلی مسابقات تا زمان فروکش کردن این بحران بزرگ. چون فلسفه ورزش سلامتی انسان هاست و این ورزش نه تنها به سلامتی انسان‌ها کمک نمی‌کند، بلکه سلامت و حتی جان انسان‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

* باید نتایج مسابقات در زمین مسابقه تعیین شود

معتقدم هر زمان که ویروس کرونا فروکش کرد باید لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند و نتایج بازی‌های این لیگ در زمین مسابقه تعیین شود. اگر غیر از این باشد همه تیم‌ها معترض خواهند شد.

* با فشرده کردن لیگ نوزدهم و بیستم زمان از دست رفته را جبران کنیم

لیگ بیستم معنا پیدا نمی‌کند مگر آنکه ابتدا لیگ نوزدهم به پایان برسد. هر زمان شرایط تمرین و مسابقه فراهم شد باید قدری فشرده بازی‌ها دنبال شود و از آن طرف هم بازی‌های فصل بعد قدری دیرتر آغاز شود و مسابقات آن اندکی فشرده‌تر شود تا با گذشت زمان این زمان از دست رفته جبران شود.

* عادت کردیم هر از گاهی تنور خصوصی سازی را فرمالیته داغ کنند

در مورد بحث خصوصی سازی استقلال و پیروزی باز هم مثل همیشه و مثل همه سالهای گذشته این اتفاق نخواهد افتاد. ما عادت کردیم هر از گاهی تنور خصوصی سازی را داغ کنند و باز هم آب‌ها از آسیاب بیفتد و روال استقلال و پیروزی همین باشد.

* خصوصی سازی استقلال در معادلات سیاسی تاثیرگذار است

البته شاید باید به دولت هم حق داد که این دو باشگاه را از نظارت مستقیم یا غیر مستقیم خود خارج نکند. این دو باشگاه روی هم می‌توانند همه ایران را تحت تأثیر خود قرار داده و حتی شاید بتوانند در معادلات سیاسی هم تأثیر گذار باشند. حتی اگر استقلال و پیروزی خصوصی هم بشوند باز هم باید به صورت غیر مستقیم زیر نظر دولت اداره شوند.

اخبار تیم استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه؛ خیال هواداران راحت، دیاباته برمی گردد

عبدالعلی چنگیز: مشکل استقلال با تعویض مدیرعامل حل نمی شود؛ سلامتی مردم از برگزاری لیگ مهمتر است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار