ارسلان مطهری

مهاجم تیم استقلال(تاج) گفت: در این چند سال نه یک وزیر بلکه یک دولت علیه استقلال بوده‌اند و به هر نحوی چوب لای چرخ این تیم گذاشته اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال این روزها برای تیم ملی مثل بقیه تیم‌ها بعد از سپری کردن یک تعطیلات کارش را برای آمادگی دوباره تیم استارت زده و حالا زیر نظر فرهاد مجیدی با قدرت تمرینات خودش را دنبال می‌کند. امیرارسلان مطهری هم مثل فرهاد مجیدی که در مصاحبه‌ای به برخی مسائل گله مند بود، حق را به سرمربی آبی‌ها می‌دهد و مطمئن است اگر به مجیدی فرصت داده شود تیم او می‌تواند یک روند روبه رشد را داشته باشد. ارسلان که در آسیا هم نقش بسزایی در موفقیت استقلال داشت هنوز گیتار او کوک است و صدای او بلدتر از قبل برای موفقیت آبی‌های پایتخت شنیده خواهد شد. در این میان او اشاره‌ای هم به برخی حواشی از جمله زیر سوال بردن دو ستاره استقلال داشت و در این زمینه می‌گوید در این چند سال نه یک وزیر بلکه یک دولت علیه استقلال بوده‌اند و به هر نحوی چوب لای چرخ این تیم گذاشته اند.

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با روزنامه گل، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

       

* تمرینات استقلال در تمرینات چطور پیش می‌رود؟

به هرحال به خاطر تیم ملی قرار شد لیگ تعطیل شود و در همین بدو صحبت هایم برای همه ملی پوشان و تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دست پر به ایران برگردند. خدا را شکر گام نخست را محکم برداشتند و امیدوارم بازی بعدی که با بحرین است، را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم چون حق تیم ملی کشورمان حضور در جام جهانی است. تمرینات استقلال هم زیر نظر آقا فرهاد شروع شده و کارهای تمرینی برای آماده سازی بابت ادامه رقابت‌های لیگ شاداب و با نشاط دنبال می‌کنیم. انگیزه در تمرینات زیاد است چون به روزهای حساس لیگ رسیده‌ایم که هیچ تیمی راحت امتیاز نمی‌دهد و هیچ تیمی هم حق اشتباه ندارد. به خصوص برای استقلال که هنوز برای قهرمانی لیگ شانس دارد و در جام حذفی و آسیا هم از تیم‌های مدعی است.

* فرهاد مجیدی هم مصاحبه‌ای کرده بود که در آن نسبت به برخی مسائل گله مند بود. آنهم در شرایطی که انتظارات از او بالاست و در این فرصت کوتاه هواداران از او اتفاقات بزرگ می‌خواهند.

باور کنید آقافرهاد زحمت زیادی برای استقلال می‌کشد و همه ما بازیکنان به این اذعان داریم. همین روحیه و پشت کار ایشان بود که باعث شد با آمدن آقافرهاد چهره استقلال تغییر کند و بتوانیم روند خیلی خوبی را در لیگ، آسیا و حتی جام حذفی داشته باشیم. به نظرم اینکه به آقافرهاد فشار بیاورند، درست نیست و باید به ایشان و بازیکنان فرصت بدهند تا بتوانند روند بهتری هر روز پیدا کنیم. ما هم مثل آقافرهاد معتقدیم یکسری به دنبال این هستند که استقلال نتیجه نگیرد و امیدوارم هواداران ما باهوش باشند مثل همیشه و با همراهی کادرفنی و بازیکنان بتوانیم تک این افراد را یک پاتک خوب بزنیم.

* چقدر امیدوار هستی استقلال که شانس کمی برای قهرمانی دارد به این خواسته برسد؟

به هرحال یکسری اتفاقات باعث شد که ما نتوانیم در بازی هایی که حق مان پیروزی بود به برد برسیم و همین مساله کار ما را سخت کرد. با این حال تمام سعی ما این است که در بازی‌های باقی مانده حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم تا با هر اشتباه رقبا بتوانیم به آن چیزی که حق مان است و شایسته به دست آوردن آن هستیم، دست پیدا کنیم. دیدید که در آسیا بهترین نمایش را داشتیم و در دربی و بقیه مسابقات هم بهترین عملکرد را استقلال داشت و اگر اشتباهات داوری نبود الان شرایط ما به مراتب بهتر بود.

* نظرت در مورد آمدن گابریل پین، به استقلال و اضافه شدن او به کادرفنی چیست؟

قطعا حضور یک مشاور و مربی خوب می‌تواند یک کمک بزرگ به هر سرمربی باشد. قطعا آقافرهاد براساس نیازهایی که داشتند به دنبال بهترین گزینه بودند و حالا قرار است ایشان به تیم ما اضافه شوند. کارنامه خوبی دارند و امیدوارم به بهترین شکل بتوانند به ما در مسیری که داریم کمک کنند. آقای پین براساس اعلام انجام گرفته یکی از بهترین مربیان اروپاست که چهار سال در تیم ملی ایتالیا تئوریسین و دستیار اول پراندلی بوده و حالا قرار است به عنوان مشاور سرمربی استقلال کار کند و منتظر حضورشان به تهران هستیم.

ارسلان مطهری

* اوضاع خودت چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوب است و با قدرت در تمرینات حضور دارم تا بتوانم مثل گذشته به بهترین شکل در خدمت استقلال باشم. هدف همه ما خوشحال کردن هواداران و اعتلای نام استقلال است و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

* در لیگ امسال 5 گل زدی و در آسیا چهار پاس گل و یک گل اما هواداران انتظار گل‌های بیشتری از گیتاریست خودشان دارند. این گیتار استقلال هنوز کوک است یا نه؟

هدف من در هر فرصتی که کادرفنی به من بدهد کمک به استقلال و نتیجه گیری تیم است. حالا این اتفاق با گل باشد یا پاس گل! ساز من کوک است و مطمئن باشید در ادامه صدای آن بلندتر از قبل خواهد بود اما این صدا برای موفقیت استقلال خواهد بود.

* راستی خیلی تلاش کردی به تیم ملی برسی و از استقلال تنها یک بازیکن دعوت شد و همه نسبت به این موضوع گلایه داشند؟

به هرحال این نظر کادرفنی بوده است اما تلاش من و بقیه بازیکنان که بتوانیم لباس استقلال را بپوشیم به نظرم دیده نشد و امیدوارم این فرصت را همچنان برای ما قائل باشند. آنهم برای استقلال که تیمی پر از ستاره است و حداقل 5 تا 6 بازیکن این تیم می‌توانستند در اردوی تیم ملی باشند.

* مدت هاست صحبت نکردی و حالا به ما در مورد جنجال‌های اخیری صحبت‌های وزیر ارتباطات بگو که هم دو ستاره استقلال را زیر سوال برد و کلی واکنش‌های منفی را به همراه داشت.

من علاقه‌ای به این ندارم که خودم و استقلال را وارد این چنین حواشی و این نحو از کری خوانی‌ها بکنم. بله کری خوانی مهم است اما اینکه شما در کری بخواهید توهین کنید و یک عمر زحمات این تیم برای گرفتن دو ستاره که آرزوی خیلی از تیم هاست را زیر سوال ببرید، توهین به همه هواداران استقلال بود و همه ما گله مند از این مساله هستیم. به همین خاطر زیر سوال بردن راحت ترین کار برای کسانی است که در این چند سال دست تیم شان برای رسیدن به این ستاره‌ها کوتاه مانده است. متاسفانه استقلال در این چند سال تنها بود و نه یک وزیر بلکه یک دولت علیه ما بودند و یک شرایط نابرابر را ایجاد کردند. اما در این زمینه فقط یک نکته را باید بگویم که ستاره‌ها ابدی هستند، سیاره شمایید که می‌آیید و می‌روید!

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

افشاگری سرمربی استقلال علیه وزارت ورزش و هیات مدیره/ فرهاد مجیدی در بهترین زمان فاجعه مدیریتی آبی‌ها را برملا کرد!

واکنش ها به توهین وزیر ارتباطات به لوگوی مقدس استقلال/ جای آشغال در آشغالی ست؛ آذری جهرمی بیشعوره!

احمد مددی: آذری جهرمی عواقب رفتارش را در نظر بگیرد؛ اظهارات مجیدی به صدری چه ارتباطی دارد؟!

مدیرانی که طاعون استقلال شده اند/ خلیل زاده برای انتقاد از آذری جهرمی اجازه گرفته بود!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی:مسئولیت باخت در داربی با من است؛ آذری جهرمی شعور ندارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار