باشگاه ورزشی تاج

حالا دیگر مطمئن شدیم مهندسی لیگ نه تنها توسط وزارت ورزش، بلکه توسط تمامی وزارتخانه‌های دولت بنفش صورت می‌گیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، های‌وب اگر به زعم برخی هواداران استقلال(تاج) بهترین اسپانسر این باشگاه هم بوده باشد، اما به هیچ وجه در مقایسه با اسپانسر دیگر تیم پایتخت و مبلغ قرارداد، شایسته استقلال نبوده و نیست.

با چه منطق و استدلالی استقلال باید ده‌ها میلیارد کمتر از دیگر تیم زیر نظر وزارت ورزش قرارداد اسپانسری داشته باشد؟چه فرقی بین این دو تیم است غیر حمایت بی چون و چرای حکومت از یک تیم خاص؟

دیروز که خبر کمک ۱۵میلیاردی های‌وب به تیم پیروزی(پرسپولیس) و عدم پرداخت صورتحساب ناهار استقلالی‌ها توسط این اسپانسر را خواندیم، یاد خبری که چند وقت قبل مدیرعامل های‌وب آن را تکذیب کرد افتادیم!کمک اسپانسر استقلال به باشگاه پیروزی برای پرداخت مطالبات برانکو!

تا چند وقت پیش همگی گمان می‌کردیم فقط مسعود سلطانی‌فر در مهندسی لیگ نقش دارد اما حالا مطمئن شدیم آذری جهرمی هم یکی از عوامل اصلی فساد در فوتبال است. او با مهندسی اسپانسرهای دو تیم و دستور مستقیم به مدیران عامل آنها، کمک‌های مالی و پرداختی‌ها را مهندسی کرده و مسعود سلطانی‌فر و معاونینش با استفاده از روابط مافیایی خود، با گماردن "بله‌قربانگوها" در هیات مدیره استقلال، به مهندسی مالی و بودجه‌ای کمک می‌کنند.

از همه اینها دردناک‌تر اینکه، قبل از پایان این دولت میلیون‌ها دلار و یورو از بدهی‌های تیم خاص از بیت‌المال و جیب من و شما به امثال ژوزه، برانکو، کالدرون، دستیاران این مربی‌ها، بودیمیر و.. و.. و.. پرداخت و تسویه شده و می‌شود اما استقلال مظلوم ما غرق در بدهی آندره‌آ استراماچونی خواهد شد در حالیکه به هیچ عنوان مقصر این پرونده نبوده و نیست و این آش شوری بود که وزارت ملعون و مافیایی ورزش و شخص مسعود سلطانی‌فر برای ما پخت!

وقتی در ماجرای قرارداد ننگین و فاجعه بار ویلموتس که مسعود سلطانی‌فر نقش اول آن بود، هیچکس محاکمه و بازخواست نشد، چه انتظاری داریم افرادی که این ضرر هنگفت را به استقلال عزیز ما وارد آوردند، بازخواست و محاکمه شوند؟از کسانی که موجب فراری شدن استراماچونی از ایران شدند تا تک تک آنهایی که ناجوانمردانه قانون مزخرف و ساختگی "منع حضور خارجی‌ها در لیگ ایران" را با دستور مستقیم وزیر ورزش نوشتند و اجرایی کردند.

به گزارش استقلال نیوز، ما می‌مانیم و میراثی که از خسروانی‌ها و پورحیدری‌ها به ما رسید..ما این میراث را با چنگ و دندان حفظ خواهیم کرد..به کوری چشم آنهایی که می‌خواهند ریشه ما را بخشکانند..

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

افشاگری سرمربی استقلال علیه وزارت ورزش و هیات مدیره/ فرهاد مجیدی در بهترین زمان فاجعه مدیریتی آبی‌ها را برملا کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار