منصوریان و جباری

در حالی که همه منتظر مخابره خبر اخراج کادر فنی استقلال بودند، به یک باره خبر اخراج دو کاپیتان استقلال هواداران این تیم را شوکه کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، عجب روز عجیبی بود. فرصت منصوریان با شکست برابر پارس جنوبی جم تمام شد و هواداران استقلال منتظر خبرهای امیدوار کننده از جلسه هیات مدیره که قرار بود دیروز برگزار شود و بالاخره معلوم هم نشد امروز برگزار شد یا نه!

* همه بازی خوردیم!

همه منتظر تغییر در کادر فنی و اخراج منصوریان و دستیارانش و یا حداقل اخراج دستیاران نالایقش بودند که به یکباره خبر عجیبی مخابره شد!

منصوریان در زمین شماره 2 آزادی در حال گفت و گو با بازیکنان برای شروع تمرین و آن سوی شهر کاپیتان های اول و دوم استقلال به دلیل نامعلومی از تمرین منع و به باشگاه فراخوانده شدند! و در باشگاه سرگردانند! کسی هم در باشگاه پاسخگوی آن ها نیست! شایعه دهان به دهان پیچید که آن ها از استقلال اخراج شده اند! شایعه ای که توسط هیچ یک از اعضای هیات مدیره که به یک باره عشق به مصاحبه از دلشان رفته و خبری از مصاحبه ای دم به دقیقه شان نیست، تکذیب نشد تا به واقعیت نزدیک باشد.

این اتفاق برایتان عجیب نیست؟ برای ما که بسیار عجیب بود. شایعه یا واقعیت، هر چه بود ذهن هوادار استقلال از موضوع اصلی(اخراج منصوریان) پرت شد!

در روزهای گذشته هم بارها گفتیم که افتخاری دنبال خریدن زمان برای یافتن راه چاره و فرار از این مخمصه است و حالا این نمایش و سناریو به بهترین شکل اجرا می شود..

* سیاست جهشی!

جباری و رحمتی چه دانسته و هماهنگ با منصوریان و افتخاری و چه ندانسته و از همه جا بی خبر، سر از سناریوی کثیف و برنامه ریزی شده ای که افراد آشنا به سیاست به راحتی از آن اطلاع دارند، سر در آورند. منحرف کردن افکار عمومی از ماجرای اصلی.. سیاست جهشی!

بازی کثیفی که احساسات میلیون ها هوادار تاج را جریحه دار کرده. اما این دوستان به ظاهر زرنگ، سرشان مثل کبک در برف است! هوادار باهوش تر از این است که دوباره بازی بخورد، این ها یا این را نمی دانند یا خود را به نادانی زده اند.. به یاد دارید ماجرای فصل گذشته منصوریان و رحمتی را در اوج نتایج ضعیف استقلال که بالاخره مشخص نشد تقصیر رحمتی چه بود؟ ولی هر چه بود رحمتی بعد از مدتی دوباره به ترکیب برگشت و شد نورچشمی آقای سرمربی..

و حال این بار دوباره همان ماجرای فصل قبل ولی با سناریویی جدید..

* دوره داداش بازی به سر آمده!

علیرضا منصوریان با خواست هواداران و روی دست آن ها به استقلال آمد. به یاد داریم استقبال کم سابقه چند ده هزار نفری هواداران از تمرینات پیش فصل گذشته را که فقط در زمان شادروان حجازی شاهدش بودیم. ولی امروز هوادار به اشتباهش پی برده! به اینکه با "داداش بازی" نمی شود تیم داری کرد! و دوره "داداش بازی" به سر رسیده. دوره رفاقت بازی در کادر فنی گذشته.. داداش علی برای استقلال زود بود..

منصوریان با خواست هوادار آمد و باید با خواست هوادار برود تا بیشتر از این محبوبیتش خدشه دار نشود. حیف است برای علیمنصوریان.

* شایعه وام 4 میلیاردی از موسسه اعتباری کوثر

دلیل اینکه چرا هیات مدیره جرات اخراج آقای سرمربی را ندارد نیز بر ما پوشیده است ولی شایعه هایی که در فضای مجازی می خوانیم قلب ما را جریحه دار کرده! اگر ماجرای وام 4 میلیاردی موسسه اعتباری کوثر به منصوریان برای دستمزد قرارداد 3 ساله اش صحت داشته باشد، چطور منه هوادار از عشقِ امثال داداش علی ها به استقلال بگویم؟! استقلالی که نان دانی خوبی برای داداش علی ها و برای گسترش بیزینس پیتزا شد! و چطور باور کنیم که این مدیران بی لیاقت برای نابودی استقلال گمارده نشده اند؟

* افتخاری از کجا ساپورت می شود؟

اینکه افتخاری از جانب چه کسی حمایت می شود که در هیات مدیره یکه تازی می کند بر کسی معلوم نیست ولی شایعات از دفتر معاون اول رئیس جمهور(اسحاق جهانگیری) خبر می دهد! هر چند دفتر ایشان در اطلاعیه ای این شایعه را تکذیب کرد ولی از ایشان که به صراحت لهجه و خدمت به مردم معروف است انتظار داریم به داد باشگاه استقلال برسد. این را اضافه کنم که دختر سید رضا افتخاری، همسر یکی از کارکنان دفتر اسحاق جهانگیری ست..(عروس حجت الاسلام قدرت الله علیخانی) که این موضوع برای ما شائبه ایجاد می کند.

رسانه مستقل استقلال نیوز، هم سو و هم جهت با هواداران میلیونی تاج کبیر از موضع کاملا" شفاف و به حق این عزیزان دفاع و خواستار ورود هر چه سریع تر نمایندگان ملت(همانند سرکار خانم پروانه سلحشوری و آقایان دکتر محمود صادقی، یوسف نژاد، بهروز نعمتی، الیاس حضرتی و احمد مازنی و.. که البته امیدواریم حرف هایشان فقط در جهت تبلیغ و بازی با افکار عمومی نباشد) به ماجرای استقلال و حتی استیضاح وزیر رنگی ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع باشگاه و مسبب اصلی این شرایط اسفناک، که از هواداری یک جانبه خود و اطرافیانش از تیم دوم پایتخت هم هیچ اِبایی ندارد؛ می باشد.

و در آخر آرزو می کنیم استقلال به دست صاحبان اصلی اش افتاده و مدیران لایق و دلسوز آبی دل از نظری جویباری ها گرفته تا قریب ها، اولیایی ها و.. سکان مدیریت این تیم بزرگ و با عظمت ایران را بدست بگیرند.

 

یادداشت ویژه سردبیر

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز؛ استقلال آبی که قربانی بنفش مردان بی تدبیر شد!

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
-2 #1 سعید باقری 1396-06-26 20:31
عالی بود داداش مهدی..

هوادار باور داره علی منصور دیگه نمیتونه استقلال رو به اوج برگردونه و سوای هر نتیجه در بازی ذوب خواهان رفتن افتخاری و منصوریان خواهد بود
نقل قول کردن
سامان
+4 #2 سامان 1396-06-26 21:06
اندر فواید باشگاه دولتی ک با سیاست قاطی شده.اگه بعد از بازی با ذوب آهن بهترین مربی دنیا هم بیاد تا این آقایون مدیر استقلال باشن راهی جز بن بست نیست
نقل قول کردن
محسن
0 #3 محسن 1396-06-26 21:54
سیاست کثیف داغون کرده فوتبال رو
دودش تو چش هوادار میره :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
محسن
-1 #4 محسن 1396-06-26 22:52
به نقل از سعید تاجی:
عالی بود داداش مهدی..

هوادار باور داره علی منصور دیگه نمیتونه استقلال رو به اوج برگردونه و سوای هر نتیجه در بازی ذوب خواهان رفتن افتخاری و منصوریان خواهد بود

منصوریان خودشم میدونه دیگه نمی تونه دلیل موندنش رو نمی تونم درک کنم
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
0 #5 مسعود عشق اس اس 1396-06-27 00:17
چی میشه گفت بغیر از تاسف و خشم فرو خورده هواداران مظلوم استقلال؟؟ اگر اینها ذره ای برای هوادار میلیونی و با لیاقت استقلال ارزش و حرمت قایل بودن این نمایش کثیف و زشت اجرا نمیکردن
بقول خود جباری این بی حرمتیها بی جواب نمیماند..
من موندم این بی غیرتهای بی وجدان چطور میخوان با هوادار روبرو بشن؟؟روشون میشه تو چشم مردم نگاه کنند؟؟
نقل قول کردن
سجاد
0 #6 سجاد 1396-06-27 00:23
ایول استقلال نیوز که همیشه صدای هوادر بوده لطفا همین متن رو تو کانال ها بزارین
نقل قول کردن
نیما
-1 #7 نیما 1396-06-27 12:29
راه برکناری منصوریان و مدیرای نالایق تحریم بازی چهارشنبه با ذوب آهنه
باید برن همشون چه ببرن چه ببازن
نقل قول کردن
نیما
-1 #8 نیما 1396-06-27 12:32
آقای منصوریان داری کاری میکنی تا 100 سال یادمون نره چه بلایی سرمون اوردی
بخدا بدون مربی بهتر بازی میکنیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار