هواداران استقلال

استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند تا هواداران استقلال بازهم با ناامیدی منتظر روزهای خوب گذشته شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان بزرگ آنقدر محبوب هواداران استقلال بود که بعد چند سال ناکامی این تیم فرشته نجات استقلالی ها شود.

هواداران از همه جا بی خبر آنقدر دل به این فرشته خود ساخته بستند که ضعف ها و شرایط او را نادیده گرفتند.

استقلال بزرگ در پایان دوره محمود احمدی نژاد در جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و با روی کار آمدن دولت حسن روحانی از عرش به فرش رسید.

در اینکه چه کسانی مقصر نتایج ضعیف استقلال هستند همین بس که در این دوران هر مدیر نالایقی در استقلال بزرگ به روی کار آمد شرایط بدتر از گذشته شد.

استقلال محبوب را کشتند تا شاید با به اوج کشیدن تیم محبوبشان چند مشت رای را کسب کرده و امروز و آینده خود را بیمه کنند.

آنها خیلی وقت پیش منتظر اعتراض هواداران استقلال بودند چون سیاست کثیف همین بازی را منتظر بود.

استقلالی ها فریاد بی کسی را سر دهند و آقایان تیمی دیگر را سمبل موفقیت دولت خود کنند و حمایت بیشتری از جانب هواداران تیم دوم پایتخت کسب کنند.

آنها سالها با این توهم که تعداد هواداران این تیم به مراتب بیشتر از استقلال است خود را فریب داده اند اما کاش دل به نمایش سنجی های خبرگزاری ها و رسانه های وابسته نمی بستند تا اینگونه نفرین عده ای مسلمان را پشت این قدرت نمایی حس نمی کردند.

استقلال ما را آنقدر بیمار و خسته و درمانده کرده اند که رسانه های بیگانه هم امروز از کسب سوژه به وجد آمده اند.

ناباورانه باید امروز گفت لعنت بر ما که به پاس حضور سرمربی و مدیران باشگاهمان در میتینگ های آقایان و وعده های توخالی خود را فریب داده و استقلال بزرگمان را به این حال و روز کشیده ایم.

امروز ما کمتر از منصوریان ها و افتخاری ها مقصر نیستیم زیرا که با انتخاب اشتباه و حماقت خود دوباره فضا را برای امثال گودرزی و سلطانی فرها باز کردیم.

حال که خبر استعفا علیرضا منصوریان روی خروجی رسانه ها قرار گرفته و حتی اگر احتمالا" به زودی شاهد اخراج مدیران نالایق استقلال هم خواهیم بود، به شما قول می دهیم تا به روی کار بودن دولت فعلی و انتخاب های ضعیف در پست وزارت ورزش و جوانان آب خوش از گلوی هواداران استقلال پایین نخواهد رفت زیرا سیاست پدر و مادر نمی شناسد.

آری خود کرده را تدبیر نیست...

 

قال الامام علی - علیه السلام - : مِلاكُ السِّیاسَةِ العَدلُ.

امام علی - علیه السلام - فرمود: ملاک و اساس سیاست، عدالت است.

دیدگاه‌ها  
بابك
0 #1 بابك 1396-06-29 23:44
عزيزم بياييد عبرت بگيريم، اين همه خرج كرديم! خود من از اونها بودم كه واسه داش علي جون ميدادم، مربي بزرگ خارجي مثل كليزمن ، حاجي مدير عامل، هيت مديره همسو، خرج ما بيشتر از لنگ بوده، بازيكن ها با تمرين هاي عالي همش مصدوم هستن اينها ميشه حرف مفت ، هيت مديره بايد عوض بشه، مربي خارجي
نقل قول کردن
Hamid
0 #2 Hamid 1396-06-30 05:48
كاش يكم تحمل ميكردين !! حيف بود ! با اين كارا پس رئال مادريد هم بايد زيدان رو بركنار كنه با تمام بازيكناش از ٥بازي فقط ١ برد اورده !!! كاشكي تحمل ميكردين !!! بازيكن دقيقه ٨٧ توپ و جلو دروازه نميزنه مقصر مربي نيست مقصر كسايي هستن كه ارامش رو از بازيكن گرفتن وگرنه همون بازيكني بود كه دربي گل زد !!! چتون شده صفت هواداريو لكه دار كردن !! حيف تاج كه گيره چه هيئت مديره پستي افتاده !!
نقل قول کردن
مهدی
0 #3 مهدی 1396-06-31 03:01
دمتون گرم حرف دل ما رو زدین.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار