حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: افتخاری مدعی شده تا آخر دوره ریاست جمهوری در استقلال حضور دارد و من از همینجا به رئیس جمهور تبریک بگویم چون مدیرانی را پرورش داده حتی تاریخ ماندنشان را هم در دولت می‌دانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با فارس درباره فرصت یک هفته ای از AFC صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

* تبریک به ریاست جمهوری

خوشبختانه افتخاری مدعی شده تا آخر دوره ریاست جمهوری در استقلال حضور دارد و من از همینجا به رئیس جمهور تبریک بگویم چون مدیرانی را پرورش داده حتی تاریخ ماندنشان را هم در دولت می‌دانند.

 * فرصت یک هفته ای AFC

خداکند یکی با اینها طوری برخورد کند که متوجه شوند فیفا و AFC شوخی با کسی ندارند.متأسفانه مدیران ما همه چیز را شوخی می‌گیرند و هرچه دلشان می‌خواهند می‌گویند و وضعیت مملکت و احساسات مردم برایشان اهمیت ندارد. خوشبختانه آقای افتخاری مدعی شده تا آخر دوره ریاست جمهوری در استقلال حضور دارد و جا دارد من از همینجا به رئیس جمهور محترم حسن روحانی تبریک بگویم چون مدیرانی را پرورش داده که جسارت دارند حتی تاریخ ماندنشان را هم در دولت اعلام می‌کنند، این یک نوع هنر است.

* حیا کن،رها کن دست بردار افتخاری نیست

دوستان این روزها که فشار AFC را می‌بینند مرتب می‌گویند بدهی‌ها مربوط به قبل بوده است،اگر می‌دانستید استقلال بدهی دارد چرا قبول کردید که بیایید؟! آقای افتخاری لطف کرده و منّت بر سر همه گذاشته و مدعی شده که تا پایان دولت آقای روحانی هست اما خبر ندارد «حیاکن،رهاکن» دست بردار او نیست و مردم او را رها نمی‌کنند، این مردم احساسات دارند و حق دارند که در مورد مملکتشان و باشگاه مورد علاقه‌شان نظر بدهند و یادتان باشد استقلال ارث پدری کسی نیست.

* اخراج میک مک درمورت

دیروز شنیدم میک‌مک‌درمورت را از استقلال اخراج کردند، برایم جالب است، این آقا را با توصیه کی‌روش به استقلال آوردند، بعدها هم که این مربی آمد در کار سرمربی دخالت کرد و به او توصیه کرد استعفا ندهد.

* شیوه نادرست انتخاب مدیران استقلال

هر چقدر از ضعف این مدیران بگویم کم گفتم.یادم می‌آید روزی که پورحیدری فوت کرد من و علی‌ پروین پا در یک کفش کردیم و گفتیم که او را باید از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع کنید اما آقایان اصرار کردند که باید از ورزشگاه آزادی این کار صورت بگیرد. پروین و من هم گفتیم اگر این اتفاق بیفتد ما نیستیم، تمام کارها را هم اولیایی انجام داده بود. جالب است باز هم این آقایان می‌گفتند از ورزشگاه آزادی تشییع کنند که در نهایت با وساطت وزیر پیکر آن مرحوم از ورزشگاه شیرودی تشییع شد.بعدها می‌خواستیم یک تورنمنت به یاد پورحیدری، احدی و چند نفر دیگر بگذاریم. افتخاری تصور می‌کرد که اولیایی قرار است مدیرعامل استقلال شود به همین علت همانجا گفت این مسابقات در کمپ حجازی برگزار نمی‌شود. بعدها بازی را به زمین جام یونس شکوری بردیم و هنگامی که من آنجا نشسته بودم به یکباره دیدم افتخاری اولین نفر آنجا حضور دارد، من هم تا او را دیدم گفتم شما که گفته بودید این مسابقات در کمپ برگزار نشود، خودتان اینجا چه کار می‌کنید؟ آنقدر حرف زدم تا افتخاری رفت.از طرف دیگر شخصی به نام توفیقی مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال شده چون قیمت گوشت و مرغ را می‌داند و روی همه چیز قیمت‌گذاری می‌کند. امید نورافکن بازیکن آکادمی باشگاه استقلال چه گناهی کرده که به او پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی می‌دهید اما بازیکن دیگر را از یک تیم دیگر می‌آورید و به او پیشنهاد نجومی می‌دهید.این پول چون برای دولت است هیچ دلسوزی برایش وجود ندارد اما اگر این باشگاه خصوصی و برای خودتان بود آن‌وقت باید می‌دیدیم که چگونه خرج می‌کنید. آقایانِ باجناق با لابی وزارتخانه به استقلال آمده‌اند و انشاالله خدا بیشتر به آنها بدهد، آنقدر بتازند تا ببینیم کجا را می‌گیرند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار