اکبر کارگرجم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: شفر توانسته بدون این‌که مهاجم جدیدی بگیرد مشکل گلزنی تیم را حل کند. اما قطعا برای آسیا یک مهاجم تمام کننده بین المللی می‌خواهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه در مصاحبه با مهر در خصوص دیدار پیش رو مقابل سایپا صبحت های را انجام داد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال مقابل سایپا؟

این بازی را باید یک بازی ۶ امتیازی دانست. امتیازات دو تیم با هم برابر است و هر دو تیم برای قرار گرفتن در جایگاه بهتر در جدول، جدال مستقیم دارند. امتیازات این بازی برای ما بیشتر ارزش بیشتری نسبت به ۳ امتیاز دارد. استقلال فرم خوبی پیدا کرده و انگیزه بازیکنان ما این روزها بسیار زیاد است. سایپا هم تیم خوبی است اما یقینا حریف انگیزه بازیکنان ما نخواهد شد. اسلحه پنهان استقلال در این هفته ها انگیزه بالای بازیکنان است.

* نقاط قوت استقلال؟

بزرگترین نقطه قوت استقلال نظم حاکم در ساختار دفاعی این تیم است. گل زدن به استقلال آرزوی هر تیمی شده و این ساختار خوب دفاعی قدرت تیمی را اضافه کرده است. البته سایپا مهاجمان سرعتی و خوبی دارد که می‌توانند خط دفاعی تیم ما را آزار دهند. اما با این بلوغی که تیم ما در ساختار دفاعی به آن رسیده بعید است که سایپا بتواند در این بازی به گل برسد و من فکر می‌کنم که دروازه استقلال کماکان بسته می‌ماند.

* برای لیگ قهرمانان مهاجم می خواهیم

ما هنوز یک مهاجم می خواهیم. خوشبختانه شفر توانسته بدون این که بازیکن جدیدی بگیریم مشکل گلزنی تیم را با همین بازیکنان حل کند اما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تیم تقویت شود. از همه پست ها مهمتر برای ما مهاجمی است که قدرت تمام کنندگی خوبی داشته باشد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

اکبر کارگرجم: هنوز هم اشتباهات داروی به ضررمان است؛ خط حمله استقلال برای آسیا باید تقویت شود

اکبر کارگرجم: اولویت برنامه ها باید جذب مهاجم گلزن باشد؛ اشتباهات بازیکنان خودمان به تیم لطمه زد!

اکبر کارگرجم: حضور در چهار قاره نشانه کیفیت شفر است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار