میثم تیموری

دفاع چپ جدید استقلال گفت: شفر از روز اول به من روحیه داد و خوشحالم که او به من اعتقاد دارد و همین مساله سبب شده که با انگیزه دو چندان کار کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، میثم تیموری دفاع چپ استقلال از جمله پدیده های لیگ هفدهم بود که در فصل نقل و انتقالات راهی آبی های تهرانی شد. او مدتی پس از حضور در این تیم رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان سپرد. تیموری که در چند هفته گذشته رسانه‌ها گمانه زنی‌های زیادی درخصوص ماندن یا رفتنش در استقلال صورت داده بودند در نهایت با اعلام رسمی باشگاه به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. همچنین او چهارشنبه در تمرین حاضر شد و با وینفرد شفر، مرد شماره یک کادرفنی استقلال صحبت کرد.

در ادامه گفت و گوی تیموری با «گل» را در خصوص آخرین وضعیتش می خوانید:

* خوشحالم که نوروزی کنارم قرار دارد

طی چند هفته اخیر زیر نظر دکتر نوروزی در حال مداوای پایم بودم و اگر زودتر با دکتر نوروزی کار کرده بودم شاید می‌توانستم از هفته دوم در خدمت استقلال باشم اما حالا هم دیر نشده و خوشحالم که نوروزی کنارم قرار دارد.

* می دانستم در استقلال حاشیه زیادی وجود دارد

روزی که به استقلال آمدم، می‌دانستم که بازی کردن در تیم پرهوادار و بزرگی چون استقلال حاشیه‌های زیادی دارد. برای همین تنها سکوت کردم و به مداوای پایم پرداختم. هر روز که درباره من مطلبی منتشر می‌شد، قوی‌تر شده و برای بهبود مصدومیتم و کمک کردن به استقلال انگیزه‌ام دوچندان می‌شد. می‌دانستم که هواداران و شفر کنار من هستند و من را حمایت می‌کنند.

* شفر و فتحی از من حمایت کردند

آقای شفر از روز اول به من روحیه داد و خوشحالم که او به من اعتقاد دارد و همین مساله سبب شده که با انگیزه دو چندان کار کنم. باشگاه استقلال و مدیران این تیم از جمله آقای فتحی حسابی از من حمایت کردند و به من روحیه دادند. من حتی اگر به لیگ یک هم می‌رفتم باز برای بازی در استقلال انگیزه و جاه‌طلبی خودم را حفظ می‌کردم. فقط این را می‌گویم که با قدرت برمی‌گردم و جبران این چند هفته را خواهم کرد. خدا بزرگ است!

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار