مرتضی آقاخان

مهاجم تازه وارد استقلال گفت: با وجود حواشی زیادی که برایم پیش آمده بود، کادر فنی و مدیریت استقلال باز هم از من حمایت کردند.

به گزارش استقلال نیوز، بعد از کش و قوس‌های فراوان بابت شرایط مرتضی آقاخان که در تمرینات آمادگی پیش فصل استقلال دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود، او به تازگی پای خود را جراحی کرد.

طبق اعلام کادر پزشکی، مهاجم استقلال می تواند هشت هفته دیگر به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

در ادامه گفت و گوی آقاخان با «گل» را در خصوص آخرین وضعیتش می خوانید:

* از دکتر نوروزی تشکره ویژه می کنم!

در ابتدا جا دارد یک تشکر ویژه از دکتر نوروزی، دکتر رازی و دکتر ستوده داشته باشم که طی این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند تا بتوانم به بهترین شکل شرایط درمانی‌ام را طی کنم. واقعا از آقای دکتر نوروزی ممنونم که به طور ویژه و با اینکه مشغله کاری زیادی داشتند پیگیر کارهای من بودند تا بتوانم روند درمانی‌ام را هرچه سریع‌تر سپری کنم.

* از شفر و فتحی بابت حمایت از من تشکر می کنم

بعد از آن یک تشکر ویژه هم باید از آقای شفر، کادر فنی ایشان، مدیریت استقلال از جمله آقای فتحی و بازیکنان تیم داشته باشم که طی این مدت با همه صحبت‌هایی که مطرح می‌شد و حواشی به وجود آمده از من حمایت کردند و پیگیر شرایط درمانی‌ام بودند و به قولی مثل کوه پشت من بودند. البته نباید از لطف هواداران استقلال هم غافل شوم که واقعا محبت را در حق من تمام کردند و در صفحه اینستاگرامی‌ام مدام پیگیر شرایط درمانی‌ام بودند و واقعا امیدوارم لطف آنها را جبران کنم.

* کادر پزشکی از شرایط پای من راضی هستند

طبق اعلام دکتر نوروزی قرار است بعد از سپری کردن دوره نقاهت تحت نظر ایشان کارهای درمانی را آغاز و برای برگشتن به تمرینات استقلال آماده شوم. خدا را شکر دکتر رازی به همراه دکتر نوروزی و ستوده خیلی از شرایط پای من راضی بودند و اعلام کردند خیلی زود می‌توانم کارهای فیزیوتراپی را شروع تا به تمرینات برسم.

مطمئن باشید خیلی زود بر می‌گردم

تمام تلاشم این است که بتوانم با طی کردن روند درمانی خیلی زود به تمرینات اضافه شوم چون باید لطف کادر مدیریتی، فنی، پزشکی و هواداران را جبران کنم. مطمئن باشید خیلی زود بر می‌گردم تا با بهترین عملکرد در خدمت استقلال باشم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-06 00:26
ارزش صبر کردن داره چو با تعصب بازی میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار