ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بازیکنان جوان خوبی را جذب کرده اما نباید آنها را بزرگ کنیم تا مورد آسیب قرار بگیرند.  

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب آهن و  و دیدار آینده این تیم مقابل تراکتور سازی صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* جدا شدن ستون های اصلی استقلال 

در ابتدا می‌خواهم به این موضوع اشاره کنم که استقلال امسال ستون‌های تیمش را از دست داد. به جز خط دروازه‌، سید مجید حسینی در قلب دفاع، جباروف و امید ابراهیمی در خط هافبک و تیام در خط حمله ستون‌های تیم استقلال بودند.

* ارزیابی از بازی استقلال مقابل ذوب آهن

شاید به گواه کارشناسان استقلال در بازی با ذوب‌آهن خوب کار کرد اما من معتقدم این تیم در آسیا با تیمی کاملا حرفه‌ای به نام السد بازی دارد و با این شرایط نمی‌تواند قهرمان آسیا شود. با حضور ستون‌های تیم واقعا استقلال در راه قهرمانی آسیا بود که آنها جدا شدند. البته شفر مربی خوبی است و با بازیکنان کار کرده و تیم هم جوان شده ولی باید قبول کرد فاکتور تجربه یکی از مهمترین عوامل موفقیت استقلال در آسیا می‌تواسنت باشد که حالا این تیم کمی بی تجربه شده است.

* جوان های استقلال

امسال بازیکنانی مثل آذری، صیادمنش و ... به تیم اضافه شده‌اند و اینها نفراتی آینده‌دار هستند ولی نباید این بازیکنان را بی دلیل بزرگ کرد. این نفرات در استقلال با سرعت نور پیشرفت می‌کنند ولی اگر قرار باشد آنها را بزرگ کنیم انتظارات را بی دلیل بالا می‌بریم و طبیعتا این نفرات دچار غرور می‌شوند. همان اتفاقی که برای مهدی قائدی افتاد. نفرات جوان استقلال در کنار مسائل فنی باید از نظر ادبیات و فرهنگی هم پیشرفت کنند و اگر قرار باشد همه به این نفرات توجه بی دلیل داشته باشند در آنصورت آنها راهی اشتباه را خواهند رفت.

* شرایط تیم تراکتور سازی

تراکتورسازی هم مثل استقلال تغییرات زیادی کرده است، هم در باشگاه و هم در تیم، این تیم از بخش دولتی به بخش خصوصی رفته و کادر فنی‌اش هم عوض شده استۀ طبیعتا این تیم زمان می‌خواهد و آنها هم کار سختی دارند.

* حضور دژاگه و شجاعی در تیم تراکتور سازی

زنوزی به عنوان مالک باشگاه می‌توانست با برنامه 3 ساله تیمی جوان را آماده کند ولی نمی‌دانم خواسته آنها از توشاک چیست و آیا این مربی می‌تواند کارایی لازم را برای تراکتورسازی داشته باشد یا خیر.قطعا اگر تیم جوان بود مردم صبر بیشتری می‌کردند. اشکان دژاگه و شجاعی بازیکنان قابل احترامی هستند اما به نظرم باشگاه تراکتورسازی می‌توانست با جذب بازیکنی مثل دلفی هم از وی بهره ببرد و فکر ترانسفر آینده‌اش باشد.

* صحبت پایانی

معتقدم تراکتورسازی زمان زیادی برای هماهنگی می‌خواهد و البته توقع از این تیم هم امسال خیلی بالا رفته است.همین موضوع ممکن است روی این تیم فشار وارد کند.بازی روز جمعه هم حتما دیدار جذابی خواهد بود مثل بازی‌های قبل دو تیم و من امیدوارم تماشاگران بازی خوبی تماشا کنند.

اخباررسمی باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

ستار همدانی: استقلال چهار فینال در پیش رو دارد؛ حیف شد که یک تیم ایرانی حذف خواهد شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار