ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل تراکتورسازی از هفته سوم لیگ برتر فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازی از هفته سوم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل تراکتورسازی

به گزارش استقلال نیوز، با اضافه شدن مرتضی تبریزی، مارکوس نویمایر و الحاجی گرو دستان شفر برای این دیدار بازتر از 2 دیدار گذشته است و استقلال امید زیادی برای کسب اولین پیروزی در لیگ هجدم دارد. البته باید دید سرمربی آلمانی آبی پوشان در این دیدار به نویمایر و گرو فرصت خودنمایی خواهد داد یا خیر؟

* سید مهدی رحمتی در این دیدار هم دروازبان و کاپیتان استقلال خواهد بود. رحمتی مقابل ذوب آهن با اینکه عملکرد فوق العاده ای داشت اما روی گل دوم اصفهانی ها مقصر اصلی بود.

** محمد دانشگر در دیدار مقابل ذوب آهن به طرزی مضحک کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا در دیدار مقابل تراکتورسازی شاهد زوج جدید خط دفاعی استقلال باشیم. آرمین سهرابیان به قلب دفاع خواهد آمد تا به همراه منتظری زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل دهند. آرمین فصل گذشته تجربه بازی در این پست را داشت و نشان داد در مواقع لزوم می تواند یک دفاع وسط مطمئن برای آبی پوشان باشد. در سمت راست خط دفاعی فرشاد محمدی مهر بازی خواهد کرد. فرشاد در بازی مقابل ذوب آهن نشان داد هر چه بیشتر در تیم جا بیافتد سمت راست استقلال با حرکات سریع و سانترهای دقیق او قوی تر و ویرانگرتر خواهد شد. میلاد زکی پور که مقابل ذوب آهن وینگر چپ بود در این دیدار به پست اصلیش باز خواهد گشت و دفاع چپ آبی پوشان خواهد بود.

*** در خط میانی باز هم زوج فرشید باقری و علی کریمی در میانه میدان بازی خواهند کرد. البته کریمی هنوز نتوانسته انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند اما باید دید در ادامه و با جا افتادن در ترکیب تیم اوضاع برای او چطور پیش خواهد رفت. وریا غفوری در راست و مرتضی تبریزی در چپ خط میانی بازی خواهند کرد. حضور این دو استقلال را در کناره ها خطرناک و دست نیافتنی می کند.

**** در خط حمله روح الله باقری و فرشید اسماعیلی بازی خواهند کرد. فرشید که هنوز نتوانسته به سطح بازی های درخشان فصل قبلش برسد در نقش مهاجم دوم بازی می کند و در هنگام دفاع به خط میانی اضافه می شود. روح الله باقری با تکنیک و فهم فوتبالی بالایی که دارد چنانچه به جای اینکه به عنوان مهاجم نوک بازی کند در پست مهاجم کاذب(همان پستی که فرشید اسماعیلی بازی می کند) به بازی گرفته شود، کارایی بیشتری خواهد داشت.

به گزارش استقلال نیوز، اسامی نیمکت نشینان استقلال در دیدار امروز به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، خسرو حیدری، الهیار صیادمنش، مارکوس نویمایر، الحاجی گرو، حسین حیدری، سجاد آقایی، رضا آذری و شاهین طاهرخانی.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار