پیروز قربانی

سرمربی تیم سردار بوکان و مدافع پیشین استقلال گفت: آقای توفیقی خیلی بی جا کرد که به رشته فوتبال آمد که امروز با گستاخی به هواداران توهین کند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، در خصوص آخرین شرایط تیم تحت هدایتش بوکان، و صحبت های پندار توفیقی صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* بازی بوکان مقابل سایپا در جام حذفی

این بازی می‌تواند عرصه خیلی خوبی برای ما باشد که خودمان را محک بزنیم، آنهم مقابل تیم خوبی مثل سایپا. تیم ما به دنبال پیشرفت است و می‌خواهیم در این بازی ببینیم کجای کار هستیم. هدف ما از حضور در جام حذفی این است.

* آخرین شرایط تیم سردار بوکان

شهر بوکان در مرز آذربایجان غربی و کردستان قرار دارد، که مردمی کرد دارد. تیم ما به استان و شهر خود متصل است، اما نرم افزار و سخت افزارش در حد یک تیم نیست. برای هر بازی حدود هفت هشت هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند که این می‌تواند در لیگ دسته دوم سرآمد باشد. حتی ما در این زمینه می‌توانیم با تیم‌های لیگ برتری هم رقابت کنیم، اما تیم ما از نظر اسپانسری آنقدر قوی نبوده است، هرچند امسال گروهی آمده و خوب کار کرده‌اند.

* اهداف سرمربیگری در تیم کردستانی

سال سومی است که در تیم سردار بوکان حضور دارم و امسال باید سال نتیجه‌گیری ما باشد. نباید هیچ بهانه‌ای از سوی ما به وجود بیاید، چون سال سوم باید سال نتیجه‌گیری باشد. در دو سال قبل به نتایج دلخواه رسیده‌ایم، اما امسال باید به لیگ دسته اول صعود کنیم.

* انصراف حریفان بوکان در جام حذفی

در بازی اول تیم نیروی زمینی در میدان حاضر نشد و در مرحله بعدی هم با قرعه استراحت روبه‌رو شدیم. در این بازی هم می‌خواستیم حریف‌مان شرکت نکند که نشد! (با خنده) ما به این بازی‌ها به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم تا خودمان را محک بزنیم. حتی اگر نیروی زمینی هم به میدان می‌آمد برای ما یک فرصت بود تا هماهنگ‌تر شویم، چون هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

* طلب از تیم استقلال

اگر هم طلبی از استقلال داشته باشم، دیگر یادم نیست. البته این موضوع زیاد اهمیت ندارد، چون ما هرچه داریم از استقلال است و بالا و پایین طلب‌مان را می‌بخشیم.

 

* واکنش به صحبت های پندار توفیقی

امروز مصاحبه‌ای از آقای توفیقی خواندم که خیلی بد درباره استقلال و فوتبالی‌ها صحبت کرده بود. واقعاً برای کسانی که این افراد را به فوتبال می‌آوردند و به آنها مسئولیت می‌دهند، متأسفم. اگر وزیر ورزش مسئول حضور او در استقلال بوده است، باید توضیح بدهد که این شخص را از کجا آورده بود. در مدتی که این فرد در استقلال بود، فقط یک کت و شلوار و عکس‌های یادگاری از او دیده‌ام. توفیقی حتی با بازیکن 18 ساله هم عکس گرفته و این بار هم خیلی بی‌ادبانه صحبت کرده است.

* دفاع از پیشکسوتان استقلال

آقای توفیقی اگر به فوتبال علاقه نداری، خیلی بی‌جا می‌کنی وارد این رشته می‌شوی!‌ از این به بعد هم حق نداری راجع‌به پیشکسوتان صحبت کنی! متأسفانه فوتبال جایی شده که این آدم‌ها به آن ورود کرده و بعد این‌گونه صحبت می‌کنند. از مسئولان بالا رتبه کشور خواهش می‌کنم از هرکسی که وارد فوتبال می‌شود، سؤال کنند چه کاری انجام داده است. این افراد آخر سر هم به یک رده بالاتر می‌روند و بعد همه می‌گویند در فوتبال فساد وجود دارد. در مصاحبه توفیقی دیدم که گفته است، لطفاً از من راجع‌به نفت و گاز سؤال بپرسید. من می‌خواهم از او بپرسم فرق بین بنزین سوپر و بنزین معمولی چیست، چون از بچگی پاسخ این سؤال را می‌خواستم بدانم! واقعاً باید این مصیبت وارده که او گفته بود دیگر بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کند را به همه استقلالی‌ها تسلیت بگویم! ان‌شاءالله این جمله روی روحیه آنها در بازی با السد تأثیر نگذارد.

* تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال

فکر نمی‌کنم تغییرات به نفع استقلال باشد. تا زمانی که تغییرات انتصابی باشد، تغییری رخ نمی‌دهد. اگر استقلال و پرسپولیس برای مردم است، مردم هم باید برای این تیم تصمیم بگیرند. زمانی هم که گفتند این تیم‌ها را می‌خواهند خصوصی کنند و این نمایش را اجرا کردند، می‌دانستم که این کار راه به جایی نمی‌برد. این سیستم غلط است که آدم‌هایی خارج از فوتبال وارد این رشته می‌شوند. الان سیاسی کجاست؟ افتخارش فقط درگیری با علی دایی بود. یا سایر این آدم‌ها الان چه کاری انجام می‌دهند. البته این ضعف افراد فوتبالی است که به دنبال تحصیل نمی‌روند و افراد دیگر جای آنها را می‌گیرند.

* واکنش به صحبت های یک عضو فدراسیون

یکی از مسئولان فدراسیون در یکی از کلاس‌ها گفت علاقه‌ای به فوتبال نداشتم، اما به این رشته آمدم. بی‌ادبی است، اما باید به او بگوییم، اگر علاقه‌ای نداشتی خیلی غلط کردی به اینجا آمدی! کسانی که در فوتبال هستند، شناخته شده‌اند و فساد متعلق به افرادی است که خارج از مجموعه وارد فوتبال می‌شوند.

* صحبت پایانی:

توفیقی مصاحبه خیلی زشتی کرده بود. او باید افتخار کند که یک مدت به اشتباه در استقلال حضور داشته است. صحبت‌های او خیلی به من برخورده است، اما باید با هرکسی مانند خودش برخورد کرد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: جوانی بازیکنان هم نقطه ضعف و هم نقطه قوت تیم است؛ گل نخوردن باید سرلوحه اهداف شفر باشد!

پیروز قربانی: فکر نمی‌کردم روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد؛ تیم شفر پتانسیل شکست السد را دارد

پیروز قربانی: سطح استقلال از تیم های بزن زیرش بالاتر است؛ برگ برنده استقلال وینفرد شفر است

پیروز قربانی: همه باید به بازیکنان جدید برای هماهنگی با شرایط کمک کنند؛ استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

دیدگاه‌ها  
s
0 #1 s 1397-08-02 21:31
توفیقی بیچاره هیچ کارس اون دستورهای وزیر ورزش اجرار کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار