فتحی خطیر

استقلال و هواداران بی شمارش این روزها به دلیل ضعف مدیرانشان حال خوشی ندارند و انگار این سیطره قدرت همچنان بر شایسته سالاری و عدالت محوری غلبه می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال این روزها بیش از گذشته نگران آینده نامعلوم تیم خود هستند.

آنها که راهی به جز صبر و تحمل این شرایط را ندارند هر روز بایستی با وعده وعیدهای متناقض و اکثرا دروغ مدیران بی کفایت خود در انتظار اتفاقی خوب باشند.

گویا قرار نیست کسی صدای هوادار مظلوم استقلال باشد و متاسفانه پیشکسوتان و مسئولینی که می بایستی در چنین روزهایی یار و یاور و صدای هوادار باشند سکوت اختیار کرده‌اند.

آنها یا با وعده پست و مقام پشت خود را به هوادار کرده اند یا خود را در چنین روزهایی مسئول صدای هوادار نمی دانند تا مورد حمله باند رسانه‌ای آقایان قرار نگیرند.

* برای رسیدن به چرایی حال و روز امروز استقلال به اتفاقات چند ماه قبل رجوع می کنیم:

چند هفته به پایان فصل مانده بود که مدیران استقلال با فروش اللهیار صیادمنش خشم هواداران این تیم را برانگیختند اما از آنجایی که آقایان سررشته ای از فوتبال و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی ندارند در مقابل دوربین های رسانه های مختلف با گستاخی تمام فروش اللهیار را حق مسلم خود دانسته و بزرگ کردن این بازیکن را بازی رسانه‌ای دانستند!   

اساتید محترم دلیل اصلی فروش اللهیار را کسب درآمد و در نتیجه پرداخت بدهی بازیکنانی همچون پاتوسی اعلام کردند.

نکته: دیروز رسما ستاره آفریقایی استقلال به دلیل عدم پرداخت قراردادش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

مدیران استقلال غیر از فروش اللهیار صیادمنش با برکناری وینفرید شفر ساخت استقلال رویایی را به هواداران این تیم وعده دادند ولی در عمل چیزی جز ویرانی و تخریب تیم نیمه جان استقلال عاید هواداران نشد.

آقایان با تعهد آوردن سرمربی درجه یک خارجی خود را از نتایج استقلال تبرئه کردند و سرمربی آلمانی استقلال را بزرگترین دلیل ناکامی این تیم جلوه دادند.

اما پس از این برکناری بی فکرانه و نابخردانه! گویا تازه متوجه گاف بزرگ خود شدند زیرا بلافاصله مشخص شد که باشگاه استقلال می بایستی رقم قرارداد وینفرید شفر را تا پایان فصل آینده پرداخت کند!

پس از آن در یک بازی بچگانه در انتظار ثبت قرارداد وینفرید شفر با تیم بنی یاس امارات شدند تا شاید از این طریق نیاز نباشد قرارداد فصل بعد این مربی را پرداخت کنند.

در کنار این صبر و گذشت زمان، آقایان هر روز در رسانه های مختلف حضور پیدا کرده و با بازی با اسامی مختلف هوادار مظلوم استقلال را فریب دادند و در آخر با آوردن نام گزینه نهایی خود به نام آندرا استراماچونی هواداران را سرگرم کردند.

باشگاه استقلال در ابتدا اعلام کرد که برای از دست ندادن زمان تا انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی مسئولیت نقل انتقالات و بستن تیم را بر عهده خواهد داشت اما با خداحافظی یک به یک بازیکنان و ناراحتی فرهاد مجیدی از مذاکرات  پنهانی مدیران باشگاه با بازیکنان درجه دو لیگ برتری مشخص شد که نام فرهاد مجیدی فقط یک بازی رندانه بوده است و بس.

و در انتها مدیریت باشگاه استقلال امشب با قرار دادن پستی در کانال رسمی این باشگاه به شعور و فهم هواداران استقلال توهین کردند.

در بیانیه باشگاه استقلال عنوان شد:

باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی خود هرگزاز خط قرمزهایش عبور نخواهدكرد. احترام به ارزشهاى نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ حرمت، شان و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال به عنوان باشگاهی که دارای قدمت و افتخارات بسیار و دهها میلیون هوادار است، خط قرمزهای باشگاه بوده که برای جذب سرمربی جدید باید مورد توجه قرار گرفته كه به هیچ وجه قابل معامله نميباشد.

مشخص نیست دقیقا ارزش ها و مقدسات کشور عزیزمان چه ربطی به بی عرضگی ها و بی لیاقتی های مدیران باشگاه دارد.

این بازی با چنین کلماتی ترفندی نخ نما و حیله ای پوچ است که متاسفانه مدیران بی‌کفایت باشگاه استقلال از آن به عنوان ابزاری برای فرار رو به جلو بهره برده اند.

آقای فتحی ارزش هایی که شما از آن نام برده اید همگی برای ما هواداران استقلال محترم و باارزش است اما خط قرمز هواداران استقلال از دست دادن زمان و در نتیجه قهرمانی فصل پیش رو خواهد بود.

مطمئنا هواداران استقلال در صورت عدم کسب نتایج رضایت بخش، تمامی اتفاقات را از چشم شما خواهند دید، پس تا دیر نشده به جای بازی با کلمات از آن صندلی لعنتی قدرت کنار بروید و بگذارید شخصی مورد حمایت هوادار سکان مدیرت بزرگترین باشگاه ایرانی را بر عهده بگیرد.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
+8 #1 احسان تاجی 1398-03-17 09:34
یعنی این مدیر دست نشانده و بی لیاقت بطور علنی داره استقلال رو نابود می کنه!
نقل قول کردن
اس
-1 #2 اس 1398-03-19 13:23
فتحی داری استقلال رونابودمیکنی
نقل قول کردن
Javan
-1 #3 Javan 1398-03-28 00:08
این یک سناریوی دقیق راهبردی ، موذیانه، مکارانه ،روانشناسانه ، پیچیده (البته برای افراد سطحی نگر و ظاهر بین )،هماهنگ و طراحی شده توسط محافل مافیای سیاسی اقتصادی و رسانه ای لنگ برای تحقیر و به زمین زدن استقلال و ریزش زیاد و بلند مدت هواداران آن از یکسو و قهرمان و اسطوره سازی از تیم لنگ و اعضا و ارکان آن و یکه تازی تیم لنگ و اعوان و انصارش و افزایش فراگیر هوادارانش از سوی دیگر است که توضیح آن در این مختصر نمی گنجد و حداقل ده ها صفحه مطلب با مستندات باید برای آن ارائه شود ، در این برنامه ریزی محافل و مافیای لنگ قطعا برخی از مسئولین دولت ، وزارت ورزش ،فدراسیون فوتبال ، تعدادی از داوران ، کمیته انضباطی ، سیاسیون، صاحبان بنگاه های اقتصادی کلان و برخی رسانه ها به ویژه برخی کارگردانان ، مجریان ، گزارشگران و گویندگان برنامه های مختلف صدا و سیما ، دخیل هستند که شاید روزی برخی از آنها افشا شود.متاسفانه خیلی از پیشکسوتان و بازیکنان و مدیران قبلی استقلال به علت خوش خیالی یا غضنفر مآبی و یا ساده لوحی ، همه یا بسیاری از این مسائل را متوجه نمیشن و البته جای شکر است که سایت استقلال نیوز با درایت و تحلیل های درست به گوشه ای از این جنايتها و خیانتها اشاره می کند که امید است ادامه و گسترش یابد.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار